معرفی الگوهای اسلامی در جشنواره لباس فجر
دوشنبه 5 بهمن 1394 بازدید: 2193

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ١٨ اسفندماه در تهران آغاز به کار می کند.

قبادی افزود: حدود بیست نهاد صنفی در این جشنواره حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در مدت ٥ روز برپایی نمایشگاه ارائه خواهند داد.

قبادی در برنامه پیشخوان صبح شنبه درباره اهداف برپایی این جشنواره گفت: یکی از مهمترین عوامل اصلاح و بهبود وضعیت پوشش در جامعه، تغییر و اصلاح فرهنگ و نگاه عمومی به مقوله مد و لباس است.

این مقام وزارت فرهنگ و ارشاد افزود: معمولا مردم در این زمینه ها همواره پیشگام و چند قدم جلوتر از مسئولان هستند و لازم است، متولیان فرهنگی و اقتصادی نیز به این امر توجه داشته باشند.

قبادی تصریح کرد: اگرچه موضوع ساماندهی مد و لباس بسیار دیر در کشور مطرح و اجرا شد، اما تاکنون بیش از چهاز هزار طرح در این زمینه به بازار ارائه شده و حدود ٧ میلیون و ٥٠٠ هزار اثر به مردم ارائه شده است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتشار کتابی با عنوان مد در خیابان، اظهار داشت: در این کتاب مطالب و مجموعه تصاویری از نوع پوشش رایج در خیابان های شهر جمع آوری و ارائه شده که نشان می دهد، استقبال مردم از لباس هایی که رنگ و بوی ایرانی دارند زیاد است و مردم، لباس ایرانی را بخوبی پذیرفته اند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir