مستندسازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف در جهاددانشگاهی هنر
دوشنبه 29 دی 1399 بازدید: 867
مستندسازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف در جهاددانشگاهی هنر

مجموعه فیلم­های مستند معرفی فعالیت­ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف در مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاددانشگاهی هنر (رسان فیلم) تولید می­ شود.

ساخت این مجموعه مستند که به سفارش معاونت پژوهش­وفناوری دانشگاه صنعتی شریف در مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی در حال تولید است، از آذر ماه سال جاری آغاز شده و نخستین قسمت آن به معرفی فعالیت­های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شریف می­پردازد.

شیرزاد احمدی، کارگردان این اثر درباره این مجموعه می­گوید: این مجموعه در قالب 15 فیلم 4 الی 5 دقیقه­ای به معرفی و نمایش دقیق دستاوردهای فناورانه­ای می­پردازد که در دانشگاه صنعتی شریف در حال اجرا بوده و هر کدام به نوعی یکی از نیازهای علمی و پژوهشی جامعه را برطرف خواهد کرد. 

گفتنی است مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) یکی از مراکز خدمات تخصصی جهاددانشگاهی هنر است که طی یک دهه فعالیت خود در زمینه تولید فیلم­های مستند با موضوعات مرتبط با دانش، فناوری و صنعت فعالیت می­کند و تاکنون تولید فیلم­های مراکز و سازمان­هایی همچون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستادهای علم و فناوری، دانشگاه­های مطرح و مراکز صنعتی و دانش­بنیان کشور را در کارنامه خود دارد. 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir