وبگاه جدید جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» رونمایی شد
یکشنبه 24 اسفند 1399 بازدید: 1181

وبگاه جدید جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» با طراحی گرافیکی و امکانات جدید با آدرس www.fardafest.ir در دسترس مخاطبان و علاقمندان این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی این جشنواره، همزمان با شروع به فعالیت دبیرخانه ششمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی،  وبگاه جدید این رویداد ملی با هویتی تازه و گرافیکی جذاب تر و با امکانات و قابلیت هایی تعاملی تر طراحی و پیاده سازی شده و در دسترس عموم مخاطبان جشنواره فردا قرار گرفته است.

از جمله ویژگی های این وبگاه جدید ارایه آرشیو کاملی از سوابق جشنواره از جمله کتاب ها، نشریات، پوسترها، اسامی برگزیدگان و... در یک دهه گذشته فعالیت دبیرخانه این رویداد است که در کنار بخش های درباره ما، ثبت نام جشنواره، قوانین، درخواست همکاری و ارائه پیشنهادات امکان استفاده سریعتر از امکانات و اطلاعات موجود در آن را فراهم کرده است.

گفتنی است این جشنواره با هدف ثبت و انعکاس دست آوردهای فناورری، صنعتی و اقتصادی کشور و اشاعه فرهنگ خودباوری و حرکت های نوآورانه و خلاقانه با تکیه بر هنرهای تصویری در جهاددانشگاهی هنر پایه گذاری شده که با همکاری دستگاه¬ها و مراکز مرتبط با توسعه هنر، نوآوری، فناوری و صنعت، برای رسیدن به اهداف ترسیم شده فعالیت می کند. 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir