مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد
دوشنبه 18 مرداد 1400 بازدید: 1178
مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر و به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، مراسم گرامیداشتی صبح دیروز - هفدهم مرداد - با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، جمعی از معاونین و روسای این نهاد در خانه ملت و به صورت وبیناری برگزار شد. 
اعضاء واحد هنر نیز در حضور بهزاد رشیدی رئیس واحد و معاونان و مدیران و سایر همکاران این مجموعه در این مراسم شرکت داشتند. در این مراسم پس از سخنرانی دکتر طیبی و دکتر قالیباف از 35 جهادگر نمونه سراسر کشور از جمله علی صدیقی رئیس اداره امور مالی واحد هنر به صورت برخط تقدیر گشد و لوح و هدیه در نظرگرفته شده توسط رئیس واحد هنر به ایشان اهدا گردید.
در ادامه رشیدی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از مدعوین حاضر در این مراسم که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد اظهار کرد: کار کردن در مجموعه جهاد دانشگاهی افتخار محسوب می شود زیرا این نهاد با رویکرد خلاقیت و نوآوری خدماتی را در راستا و محوریت نیاز های جامعه به ثمر می رساند.
وی در ادامه افزود: تمام ساختار های فرهنگی، آموزشی و هنری جهاد دانشگاهی هنر همه متناسب با حوزه اشتغالزایی و نیاز های جامعه با تلاش و تکیه بر روحیه جهادی دنبال می شود. رئیس جهاد دانشگاهی واحد هنر بیان کرد: برگزاری جشنواره ها و فعالیت هایی همچون دفتر تئاتر کاربردی، سازمان دانشجویان ایران در این مرکز و ... سبب تقویت روابط کاری و تعاملات سازنده ی در مسیر تحقق اهداف بین دانشجو و دانشگاه و همچنین پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت است. رشیدی با اشاره به توانایی های جهاد دانشگاهی هنر گفت: جهاد دانشگاهی با نگاه توسعه ای مبتنی بر خلاقیت های فناورانه و همگام بودن با تکنولوژی و همچنین برخوردار بودن از زیر ساخت های لازم برای انجام پروژه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مسیر سازندگی و خودکفایی را طی می کند. 
در پایان مراسم نیز از جهادگران نمونه منتخب واحد هنر؛ مهوش شاه‌محمدی مدیر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر، منصوره آخوندان و فرزاد صنعتی تقدیر شد. همچنین به مناسبت روز خبرنگار از ویدا عمرانی خبرنگار ایسنای واحد هنر نیز تقدیر به عمل آمد.

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir