تولید و تدوین فیلم « داستان شکست» به پایان رسید
شنبه 8 آبان 1400 بازدید: 985
تولید و تدوین فیلم « داستان شکست» به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، تدوین فیلم مستند "داستان شکست" در مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر (رسان فیلم)، به کارگردانی شیرزاد احمدی و به تهیه کنندگی بهزاد رشیدی به اتمام رسید. 
بیش از 20 سال از شکل گیری اکوسیستم نوآوری در ایران می گذرد و شرکت های دانش بنیان ضمن نشان دادن سبک دیگری از زندگی، توانسته اند نقش پررنگی در تولید ناخالص ملی ایفا کنند؛ اما بیش از 90 درصد این شرکت ها در ابتدای راه شکست می خورند. این فیلم روایتی از فراز و فرود شرکت های دانش بنیانی است که در مسیر توسعه کسب و کار خود یک یا چند بار شکست سنگین را تجربه کرده اند.
طبق اعلام سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری حدود 7000 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول کار هستند و هر ساله با ورود تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی به این فضا، تعداد استارت آپ ها رو به افزایش است. تجارب ارزشمند و ناگفته های به اشتراک گذاشته شده شرکت ها و افرادی که در این فیلم حضور دارند راهنمای مفید و ارزشمندی است برای افرادی که قصد ورود به این فضا دارند.  
مدیر تولید این فیلم بهاره طاهری و پژوهش این فیلم طی دو ماه توسط محمد علی طاعی و تصویربرداری آن در بازه زمانی شش ماه توسط مهدی هادیفر انجام شده و پس از اتمام تدوین و صداگذاری در تابستان 1400، برای حضور در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده می‌شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir