پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو
دوشنبه 15 آذر 1400 بازدید: 1007

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزده آذر ماه، روز معرفی و بازنمائی دانشجوی طراز انقلاب اسلامی و ایران بزرگ است؛ روز سخن گفتن از دانشجویان بیدار، فعال، حافظ استقلال کشور، دلبسته‌ی پیشرفت علمی ایران، پیشرو، آرمان خواه، ضدسلطه، مؤثر و گفتمان ساز؛ اما این روز بزرگ در عین حال، برای مراجع تصمیم ساز، مسئولان متولی و همه‌ی ما یادآور این نکته مهم است که دانشجویان به عنوان دیده‌بانان با نشاط و پرانرژی اجتماع، باید پشتیبانی شوند و مجموعه های فرهنگی فعال در ساحت دانشگاه با مغتنم شمردن این ظرفیت عظیم و با تبیین مبتکرانه به یاری دانشجویان بشتابند و مسیر راه آنان را برای پذیرفتن نقش گفتمان سازیِ آراسته به نقد منصفانه و آزادی بیان آسان کنند. 
امروز، جوانان پرشور دانشجو به رغم مشکلات و نابسامانی‌ها و حجم عظیم یأس پراکنی دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، علاقه‌مند به ایفای نقش خود در پیشرفت کشور هستند و شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌ها و اقدامات آن ها گواه این موضوع است. از سوی دیگر بروز و ظهور نمونه های خوب از مطالبه گری و حرکت در مسیر گفتمان‌سازی، نشان از جریان متحرک و با نشاط جنبش های دانشجویی دارد. این جریان مبارک را باید قدر دانست و آن را تقویت کرد.
در آستانه فرارسیدن روز دانشجو با استمداد از ذات باری تعالی برای مهیا شدن شرایط و بازگشت همه دانشجویان عزیز به دانشگاه ها و تشکیل جمع ها و محافل پرخیر و برکت دانشجویی، از خداوند متعال برای همه دست اندرکاران، توفیق درک بهتر و شایسته تر نعمت بزرگ جوانان دانشجو و خدمت دلسوزانه به فرزندان عزیز میهن را مسألت می‌نمایم و شانزدهم آذر ماه را به همه دانشجویان و خانواده‌های عزیز آنان تبریک گفته و سربلندی و موفقیتشان را آرزومندم.

حمیدرضا طیبی
1400/9/15

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir