اطلاعیه شروع ترم زمستان 1400
چهار شنبه 22 دی 1400 بازدید: 1113
اطلاعیه شروع ترم زمستان 1400

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر و به نقل از مهوش شامحمدی مدیر مرکز آموزش های این واحد، دوره های آموزشی ترم زمستان از چهارم دیماه 1400 آغاز شد. 

شامحمدی گفت: با لطف خداوند مهربان و تلاش همکاران در واحد آموزش و بر اساس برنامه زمان بندی از پیش تعریف شده، دوره های آموزشی کلیه رشته ها از ترم دو تا ترم پنج در گروه های هفتگانه آموزشی مد و لباس، هنرهای تجسمی و کاربردی، عکاسی دیجیتال، هنرهای دکوراتیو، تربیت مربی هنر و نرم افزارهای هنر و معماری از چهارم دی، و ترم اول کلیه کد دوره های رشته هایی که تکمیل ظرفیت شده اند از 20 دیماه آغاز شد. شامحمدی خبر داد مابقی کد دوره های ترم اول در صورت رسیدن ظرفیت به حداقل تعداد نفرات مورد نظر مرکز نیز از شنبه 25 دیماه شروع خواهند شد.

وی افزود: با عنایت به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ثبت نام در این ترم نیز همانند دو سال گذشته با ظرفیت محدود انجام شده است. وی اضافه کرد: کلاس های ترم زمستان 1400 در گروه های آموزشی با حضور اساتید مجرب و کارآزموده و در کارگاه ها و فضای آموزشی مناسب و مجهز با هدف پرورش استعدادها و به خودباوری رسیدن نسل جوان و حضور  در بازار کار و خود اشتغالی، برگزار می شود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir