گزارش برگزاری کارگاه های تخصصی تکنیک های ویژه و پخت های آلترناتیو
سه شنبه 17 اسفند 1400 بازدید: 992
گزارش برگزاری کارگاه های تخصصی تکنیک های ویژه و پخت های آلترناتیو

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، روزهای 11 و 12 اسفند 1400 ورکشاپ های تخصصی تکنیک های ویژه و پخت های آلترناتیو در دپارتمان سرامیک مرکز آموزش های تخصصی کاربردی واحد هنر، با حضور استاد منصور اسکندری (مدرس آموزش عالی و سخنران صاحب نظر بین المللی در حوزه سرامیک هنری) برگزار گردید.

این کارگاه های تخصصی در دو روز متوالی از ساعت 10 تا 17 برگزار  و آمورش های متنوعی از تکنیک های سرامیک هنری همچون: راکو، لاستر و کاپرمت به هنرجویان ارایه گردید. 

لازم به ذکر است ثبت نام ترم بهار 1401 مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر برای دوره های تخصصی سفالگری، با حضور اساتید مجرب و کارآموده و کارگاه تخصصی و مجهز برای دوره های سفال دستی، سفال کار با چرخ، لعاب، قالبگیری در هنر سرامیک، سفال نقش برجسته و نقاشی با لعاب تا 25 اسفند در حال انجام می باشد. 

شروع دوره این ترم از هفته اول اردیبهشت ماه خواهد بود. و به دلیل محدودیت ظرفیت از علاقمندان دعوت می شود تا پیش از تاریخ آخرین مهلت ثبت نام؛ با مراجعه به جدول برنامه های دپارتمان سرامیک ترم بهار 1401 این مرکز، جهت ثبت نام به یکی از روش های حضوری، تلفنی (تماس با شماره تلفن آموزش 88328652 الی 55) و یا ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

 عکس های گالری تصاویر در انتهای این خبر، از این ورکشاپ دو روزه تهیه شده است.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir