مجموعه 6 جلدی «نمایش خلاق» به چاپ دوم رسید
چهار شنبه 17 فروردین 1401 بازدید: 1004

مجموعه 6 جلدی «نمایش خلاق» به چاپ دوم رسید


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مجموعه شش جلدی نمایش خلاق به چاپ دوم رسید. این کتاب ها که به همت مرکز هنرهای نمایشی کاربردی واحد هنر با همکاری 6 نفر از استاتید و کارشناسان حوزه نمایش خلاق و نمایش کودک، با هدف تولید یک مجموعه مطالعاتی کاربردی برای مربیان هنر کودک، فعالان و علاقمندان نمایش خلاق  و همه اقشاری که به نحوی با آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان سر و کار دارند، در فروردین ماه 1401 برای نوبت دوم در 1000 جلد منتشر شد.
این بسته آموزشی و تخصصی-کاربردی شامل مبانی نمایش خلاق نوشته داوود کیانیان، نمایش خلاق برای کودکان نوشته منوچهر اکبرلو، گام‌به‌گام به‌سوی تئاتر خلاق نوشته رضا فیاضی، نمایش خلاق، راهی به سمت تفکر و تجسم خلاق نوشته فائزه فیض شیخ‌الاسلام، سفر نمایشی به دنیای داستان با نمایش خلاق نوشته حسین فدایی‌حسین و نمایش خلاق، آزمایشگاهی برای زندگی نوشته اکرم ابوالمعالی می باشد و در آنها سعی شده تجربه های نمایش خلاق از نگاه های مختلف گردآوری و بازگو شود.
علاقمندان به تهیه این کتاب ها، می توانند از روز یکشنبه 21 فروردین به فروشگاه کتاب 16 در خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر و یا انتشارات جهاد دانشگاهی هنر در چهارراه ولی عصر، کوچه بالاور، پ 4 طبقه 4 (شماره تماس 66414402) مراجعه نمایند و یا در سایت 16book.ir آن را به صورت الکترونیکی سفارش دهند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir