برگزاری مراسم تقدیر از اساتید جهاد دانشگاهی هنر
شنبه 31 اردیبهشت 1401 بازدید: 715
برگزاری مراسم تقدیر از اساتید جهاد دانشگاهی هنر

به مناسبت روز معلم طی مراسمی از اساتید جهاد دانشگاهی هنر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مراسم بزرگداشت روز معلم به دلیل شروع ترم بهار 1401 مرکز آموزش های تخصصی کاربردی هنر با 2 هفته تاخیر روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد.

در این مراسم بهزاد رشیدی رئیس، محدثه خلیلی معاون آموزشی و مهوش شامحمدی مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر، میزبان جمعی از اساتید این مرکز بودند. در ابتدا چند تن از اساتید ضمن معرفی خود به ذکر پیشنهاداتی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن دوره های آموزشی، از جمله لزوم بازنگری مداوم و به روز کردن طرح درس ها، برگزاری آزمون دوره خوشنویسی و اعطا مدرک رسمی و ... پرداختند.

در ادامه رشیدی ضمن ابراز خرسندی از نظرات و پیشنهادات ارائه شده، روز معلم را به اساتید حاضر در جلسه تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. رشیدی ضمن بیان فعالیت و دستاوردهای مراکز و معاونت های جهاد دانشگاهی هنر از جمله توافقنامه های منعقد شده با موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، جشنواره های های مد و لباس معاونت فرهنگی (دیبا و نقش تن پوشجشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا و ... از اساتید خواست تا آنها نیز در این رویدادها مشارکت جدی نموده و هنرآموزان مرکز آموزش را برای حضور فعال در آنها ترغیب نمایند.

رشیدی با تاکید بر اینکه فعالیت های بخش های مختلف جهاد دانشگاهی هنر به صورت زنجیروار طراحی شده و در حقیقت تکمیل کننده هم می باشند، ظرفیت اساتید و فراگیران مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر را بالا توصیف نمود و تصریح کرد: ایجاد گروه های تخصصی در رشته های مختلف هنر در این مرکز آموزشی، می تواند باعث هم افزایی و هماهنگی بیشتری در خدمات و فعالیت های مجموعه جهاد هنر شود.

سپس خلیلی ضمن ارائه فیلم و اسلایدهایی، عملکرد معاونت آموزشی و مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر را تشریح کرد و از اساتید مجرب و کارآزموده این مرکز به خاطر همکاری های بی دریغ و تلاششان در پیشبرد هدف اعتلا سطح آموزشی دوره های مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر قدردانی کرد.

در خاتمه پس از پذیرایی از حاضرین لوح یادبود به همراه هدایای تهیه شده به اساتید حاضر اعطلا شد. در حاشیه این مراسم به دلیل همزمانی آن با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از هومن فیضی کارشناس روابط عمومی واحد هنر نیز با اهدا لوح سپاس نیز تقدیر به عمل آمد.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir