کارگاه آموزشی زبان بدن برگزار شد
یکشنبه 30 مرداد 1401 بازدید: 670

کارگاه آموزشی زبان بدن برگزار شد

کارگاه آموزشی یکروزه زبان بدن، در راستای برنامه تعیین شده برگزاری دوره های آموزشی سالیانه در جهت بالا بردن توانمندی ها و عملکرد مدیران و اعضاء مجموعه جهاد دانشگاهی هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، ورکشاپ «زبان بدن» روز چهارشنبه 26 مردادماه 1401 برگزار شد. این کارگاه آموزشی، با هماهنگی معاونت آموزشی واحد هنر در راستای بازآموزی دوره ای پیش بینی شده و با هدف ارتقاع سطح عملکرد مدیران و اعضاء این واحد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور بهزاد فراهانی، کارشناس و مدرس فن بیان و مهارت های اجتماعی شبکه آموزش سیما، با سرفصل های اصلی فن بیان، زبان بدن و صورت و فنون مذاکره و به مدت 8 ساعت برگزار شد.

بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی واحد هنر در انتهای این کارگاه ضمن مثبت ارزیابی کردن آن عنوان کرد: در برگزاری این دوره چندین هدف مد نظر بود که از آن جمله می توان به بالا بردن توانمندی های اعضاء در برقراری ارتباط با ارباب رجوع و جذب حداکثری هنرجویان در ملاقات های حضوری و تلفنی و افزایش توانمندی مدیران و کارشناسان در مذاکرات و برقراری ارتباط موثر منتج به عقد قرارداد اشاره کرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی هنر آمادگی لازم برای برگزاری این دوره آموزشی موثر برای اعضاء و مدیران واحدها و مراکز زیر مجموعه جهاد دانشگاهی اعلام می نماید.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir