نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی برگزار شد
یکشنبه 27 شهریور 1401 بازدید: 365

نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی برگزار شد

به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به مناسبت هفته دولت روزهای 8 و 9 شهریورماه 1401 ساعت 9 تا 17 به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار شد.

در این نمایشگاه که ویژه بازدید مسئولان نظام و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی؛ کشاورزی و دامپروری؛ پزشکی و سلامت؛ علوم انسانی و اجتماعی به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 8 شهریورماه با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی و دکتر رحیم ممبینی معاون سازمان برنامه بودجه کشور افتتاح شد.

جزئیات بیشتر را در https://acecr.ac.ir/fa/news/48035 مطالعه کنید.

 

دکتر دهقانی فیروزآبادی: قرار گرفتن جهاددانشگاهی در مسیر نوآوری برای تبدیل شدن به زیست بوم نخبگان ایرانی

رییس جهاددانشگاهی در مراسم افتتاح نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی» با اشااره به اینکه جهاد دانشگاهی افتخاری برای کشور و مورد توجه رهبر معظم انقلاب به شکل ویژه بوده است بیان کرد: این نهاد در حال حاضر نیز در مسیر نوآوری قرار دارد تا تبدیل به زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایرانی شود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال و سال های آینده جهاددانشگاهی بیش از پیش بدرخشد و در حل مسایل کشور و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

جزئیات بیشتر را در https://acecr.ac.ir/fa/news/48164 مطالعه کنید.
 
 
چهارشنبه 9 شهریورماه 1401: ضمن بازدید دکتر علیرضا علی احمدی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، معاونان وزارتخانه های صمت و تعاون، کار و امور اجتماعی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سمنان و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه؛ پنج نشست تخصصی علمی با ارایه های جذاب، به روز و آینده پژوهانه برگزار شد.
 
 
 
 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir