اعلام برنامه کارگاه‌های آموزشی جشنواره‌های پوشاک جهاد دانشگاهی هنر
دوشنبه 19 دی 1401 بازدید: 624

اعلام برنامه کارگاه‌های آموزشی جشنواره‌های پوشاک جهاد دانشگاهی هنر

مرکز مد و لباس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر به مناسبت برگزاری نمایشگاه نهمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، سه کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز مد و لباس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر در نظر دارد تا به مناسبت برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی نقش تن‌پوش، سه کارگاه آموزشی تخصصب در حوزه پوشاک و چاپ در محل نمایشگاه جشنواره واقع در مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر برگزار نماید.  

ورک شاپ «تکنیک چاپ سیلک با رویکرد طراحی تی‌شرت» به تدریس فاطمه کیمنش، طراح و مدرس حوزه پوشاک، روز دوشنبه 26 دی ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار خواهد شد. در این کارگاه به مواردی همچون شناخت مواد و متریال، نحوه ساخت شابلون، طراحی و ساخت فیلم، آموزش عکاسی طرح و تجربه چاپ روی پارچه بصورت عملی پرداخته خواهد شد.

ورکشاپ «تکنیک نقاشی باتیک  با رویکرد طراحی پارچه‌های ابریشمی» به تدریس نسترن پورنادری طراح و مدرس چاپ پارچه و لباس و مدیر مسئول برند یاچی روز سه شنبه 27 دی ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار می شود. در این کارگاه به مواردی همچون: شناخت مواد و متریال، نحوه پارچه کشی ، طرح اندازی بر روی پارچه، آموزش کار با پارافين و رنگ‌گذاری و آموزش نحوه تثبیت کار نهایی پرداخته خواهد شد.  

ورک شاپ «نقاشی پارچه» به تدریس فاطمه کیمنش، طراح و مدرس حوزه پوشاک، روز چهارشنبه 28 دی ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار خواهد شد و شناخت مواد و متریال، نحوه انتقال طرح و تکنیک‌های رنگ‌گذاری و تثبیت از رئوس مطالب این کارگاه است. 

 

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام با شماره تلفن های 88328652 الی 5 و یا 09389382473 تماس حاصل نمایند. همچنین منتخبین ادوار مختلف جشنواره های ملی نقش تن پوش و دیبا می توانند از 15 درصد تخفیف جهت شرکت در این کارگاه ها بهره مند شوند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir