تمدید چهارمین جشنواره نقش تن پوش
چهار شنبه 6 خرداد 1394 بازدید: 5209

 به گزارش روابط عمومی جهاد واحد هنر،چهارمين جشنواره نقش تن‌پوش توسط جهاد دانشگاهي واحد هنر و با مشارکت معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي، دانشگاه هنر، دانشگاه شريعتي، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه علمي کاربردي با هدف رشد خلاقيت‌هاي فردي دانشجويان و هنرمندان در اسفندماه سال 93 فراخوان خود را منتشر کرد.

‌فريبا آلاديني - دبير اين جشنواره - اظهار کرد: در پي استقبال دانشجويان از اين جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پايان خردادماه تمديد شد.

وي با اشاره به فراخوان اين جشنواره درباره‌ي نحوه شرکت علاقه‌مندان در اين جشنواره، ادامه داد: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به‌وسيله پست همراه با فرم مشخصات ارسال کنند يا به‌صورت حضوري به دبيرخانه جشنواره تحويل دهند. از ميان آثار رسيده، پس از بررسي و داوري سه نفر به‌عنوان نفرات برتر و شش نفر شايسته تقدير انتخاب مي‌شوند و همچنان آثار عرضه‌شده پس از ارزيابي توسط هيئت داوران در نمايشگاهي در معرض بازديد عموم قرار خواهد گرفت.

‌‌وی درباره‌ي نحوه‌ي انتخاب و داوري جشنواره، افزود: هيئت داوران شامل پنج نفر از افراد متخصص در زمينه پوشاک، چاپ و طراحي پارچه از مراکز مختلف دانشگاهي و همچنين از بين توليدکنندگان در اين زمينه است. در مجموع، 10 جايزه به ارزش 40 ميليون ريال، به برگزيدگان جشنواره تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت جشنواره به آدرس www.jdart.ir و  www.honar.jdfarhangi.ir  مراجعه کنند يا با شماره تلفن 66964370 تماس بگيرند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir