معاون وزیر ارشاد: می‌توانیم در مد و لباس برندسازی کنیم
دوشنبه 23 فروردین 1395 بازدید: 2310

 به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، حسین نوش‌آبادی - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در آیین پایانی دومین جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی در خوزستان که 19 اسفند در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مد و لباس امروزه در دنیا، از موقعیت و جایگاه مهمی برخوردار است. انسان از بدو تولد تا زمانی که دفن شود، به پوشش نیاز دارد. بنابراین لازم است در زمینه استعدادهای اسلامی در زمینه تولید لباس‌های برند در جهان امروز فعالیت کنیم.

او با اشاره به نوع لباس‌های ایرانی - اسلامی ادامه داد: امروزه لباس، یک رسانه و پیام است چون دارای اندیشه، آرمان، اعتقاد، استعداد، توانایی و تجربه است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که ایرانی‌ها در زمینه فرهنگ، تمدن و هنر می‌توانند با دیگر کشورها رقابت کنند گفت: لباس حاصل فرهنگ و اندیشه است و ما این قابلیت را داریم که در حوزه مد و لباس، برندسازی و تجارت‌سازی کنیم. طراحان لباس باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و از آن‌ها حمایت شوند تا بتوانند لباس اسلامی تولید کنند. این حرکت فی‌نفسه حرکتی هنری است و کشور ما با این حرکت به سمت احیای تمدن و هویت اسلامی گام برمی‌دارد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir