افزایش همکاری جشنواره فیلم فناوری و صنعتی با دانشگاه‌های کشور
دوشنبه 25 مرداد 1395 بازدید: 2002

 به گزارش ایسنا،سعید پورعلی پس از اهدای حکم دبیری مسعود نجفی، درباره اهمیت برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و ضرورت آن از دیدگاه جهاد دانشگاهی بیان کرد: کشورمان در حال حاضر نیازمند روایتی صنعتی و فناورانه بوده و برای این روایت ابزارهای مختلفی نیاز است. تولید فیلم و عکس با محوریت صنعت و فناوری کمک زیادی می‌کند تا این روایت قوی‌تر شود. ضمن آنکه این جشنواره محلی برای عرضه و دیدن شدن اینگونه آثار خواهد بود.

وی ادامه داد: هر چقدر این روایت از انسجام بیشتری برخوردار باشد ناچاریم رویکرد کیفی را مدنظر قرار دهیم. ضمن آنکه کمک به تجاری‌سازی جشنواره، می‌تواند کمک به صنایع باشد تا باعث رشد اقتصادی کشور شود. برای این مهم نیاز به مشارکت‌های حداکثری نهادهای صنعتی کشور و جذب آن‌ها است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تاکید بر توجه به بخش نوآوری‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل دانشگاه‌ها در جشنواره اظهار کرد: با توجه به رویکردهای دانشگاهی جهاد، باید در دوره آتی استفاده بیشتری از ظرفیت دانشگاه‌‎ها و اساتید شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های سینما و بالا بردن ذائقه سفارش دهندگان آثار صنعتی را از دیگر موارد مهم برای چهارمین دوره جشنواره فیلم فردا برشمرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست، بهزاد رشیدی رییس جشنواره و جهاد دانشگاهی واحد هنر و مسعود نجفی دبیر چهارمین جشنواره فیلم عکس فناوری و صنعتی توضیحاتی را درباره برگزاری این دوره از جشنواره ارائه کردند.

نجفی با اشاره به تغییرات در نظر گرفته شده برای این دوره جشنواره از انتشار فراخوان طی روزهای آینده خبر داد.

مسعود نجفی برای دومین دوره متوالی طی حکمی از سوی حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دبیر چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) منصوب شده است.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir