۲۰ مهرماه فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» کلید می‌خورد
یکشنبه 28 شهریور 1395 بازدید: 2027

 سعید چاری گفت: مدت زمان براورد شده برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص»۴۵ روز است و اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران خواهد بود. بنا داریم ۲۰ مهرماه فیلمبرداری خود را آغاز کنیم.

به گزارش هنرنیوز، سعید چاری در ارتباط تاخیر آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» گفت: تا به این لحظه یکی از دلایل تعویق فیلمبرداری «۱۷۵ غواص» گرمای هوا بوده است. به دلیل اینکه بیشتر فیلمبرداری ایناثر سینمایی قرار است در جنوب کشور انجام شود طی بررسی‌هایی که انجام شد دریافتیم بگذاریم گرمای خرماپزان جنوب را بگذرانیم و بعد از آن به سراغ فیلمبرداری برویم.

وی در ادامه افزود: قطعا در آن گرما هم گریم بازیگران با مشکل مواجه می‌شد و هم دوربین‌های فیلمبرداری نمی‌توانستند آن تصویری را که مد نظر داشتیم ارائه کنند. از طرفی باید بگویم که موقعیت زمانی فیلم در پاییز بوده است آب و هوایی پاییزی نیز ما را به آنچه که در فیلمنامه وجود دارد نزدیک می‌کند.

این کارگردان وان در ارتباط با تمدید قرار داد بازیگران فیلم گفت: تا به این لحظه که قرار است با همان بازیگرانی که پیش از این صحبت کرده‌ بودیم کار را پیش ببریم که تنها چند بازیگر دیگر به ما اضافه خواهند شد. به احتمال بسیار زیاد قبل از ۲۰ مهرماه سال جاری فیلمبرداری را در جنوب کشور آغاز خواهیم کرد و پیش از آن تنها به مدت ۱۵ روز وارد پیش تولید جدی خواهیم شد تا شرایط را برای آغاز کار فراهم کنیم.

چاری در پایان خاطر نشان کرد: مدت زمان براورد شده برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» ۴۵ روز است و اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران خواهد بود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir