رونمایی از کلاس ها و دوره های آموزشی پاییزی جهاد دانشگاهی هنر
یکشنبه 11 مهر 1395 بازدید: 3539

مهارت های تخصصی و کاربردی و دانش بنیان به ویژه در رشته های هنری یکی از حلقه های مفقوده اشتغال جوانان دانش آموختگان است که همواره مورد تاکید کارشناسان قرار گرفته است.
جوانان جویای شغل، با داشتن مهارت ها و دانش تخصصی و کاربردی در یکی از رشته های هنری، با داشتن قدری خلاقیت و نوآوری، به راحتی می توانند جذب بازار کار شده و نیازهای کشور را در این زمینه مرتفع نمایند.
جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر براساس همین ضرورت، کلاس های هنری و دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی هنر را با سرفصل های جدید و کاربردی و با رویکرد کسب مهارت و کارآفرینی طراحی کرده و در پاییز 95 برگزار می کند.
کلاس‌های آموزشی ترم پاییز در این واحد از 17 مهر ماه آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.
ثبت نام در دوره‌ها به‌صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت های www.jdart.ir و www.jdhonar.ir  امکان پدیر خواهد بود.
از ترم جاری، سرفصل های دوره‌های آموزش هنر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با هدف کاربردی شدن و مهارت اندوزی فراگیران، تغییرات و اصلاحاتی یافته و استادان سعی دارند به صورت عملی سرفصل های جدید را منتقل کرده و روحیه کارآفرینی و ایجاد ثروت از هنر را در فراگیران ایجاد کنند.
خلاصه سازی و هدفمند کردن سرفصل های دوره‌های آموزش هنر و حضور استادانی همچون لیلا مددی، سحر اشرفی، رضا پارسا، شهرزاد امینیان، حشمت اله ایمانی، امیر جراحی، رقیه اسدی، استاد جمشیدی، میترا بازرگانی، مریم به نژاد، شیرین بهرام آبادیان، نارملا حامدیزدان، مهسا ناصر زارع، ساچلی نامور گلیان، نسرین اسماعیلی، امیر فراهانی و زهرا ارشد فضای کاملا جدید و متفاوتی را نسبت به ترم‌های گذشته در مرکز آموزش های تخصصی کاربردی هنر ایجاد کرده است.
این مرکز در سه ماهه پاییز 1395 دوره¬های آموزشی الگوسازی و دوخت لباس، تکنین فیوزگلس در شیشه گری، طراحی، عکاسی دیجیتال، طراحی لباس، طراحی طلا و جواهرات، نقاشی، عکاسی،گرافیک، دوخت های سنتی، سفالگری، نرم افزارهای هنر و معماری، طراحی و چاپ پارچه، پتینه و نقاشی دیواری، چرم دست دوز، تربیت مربی هنر کودک، معماری و دکوراسیون داخلی، تصویرسازی، خوشنویسی، نازک کاری چوب و معرق چوب و سفالگری را ارایه کرده است.
مرکز آموزش های تخصصی کاربردی هنر همچنین دوره های آموزش هنر کودک و نوجوان(ویژه گروه سنی 7 الی 17 سال) را در رشته هایی همچون طراحی، نقاشی، تصویر سازی،سفال، خوشنویسی، ایندیزاین و چرم دوزی را برگزار می کند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می¬توانند ازطریق نشانی اینترنتی و یا با حضور در شبکه های اجتماعی(تلگرام: @jdhonar و اینستاگرام: honar_amoozesh_jahad) اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز خود را دریافت نمایند و یا از طریق شماره تلفن های 5_88328652 به صورت رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir