ثبت‌نام دوره‌های گرافیک جهاددانشگاهی هنر برای ترم زمستان 95 آغاز شد
یکشنبه 7 آذر 1395 بازدید: 2488

 ثبت‌نام دوره‌های گرافیک جهاددانشگاهی هنر برای ترم زمستان 95 آغاز شد

جان بخشیدن به احجام
گرافیك (نوین) یا مدرن علاوه بر كتاب‌آرایی در قسمت تبلیغات تجارتی، اعلانات دیواری و مطبوعاتی و نشان‌ها (لوگوها) و حتی در سینما و تلویزیون كاربرد دارد. مانند عنوان‌بندی فیلم و تصاویر متحرك طراحی‌شده. هنر گرافیك نوین با مسائل ارتباط محیطی نیز تداخل دارد، پس این هنر علاوه بر خط و رنگ، از عناصر بصری دیگری چون حجم و نور كمك می گیرد.
در طراحی گرافیک، حیطه‌ها و تخصص های مختلفی وجود دارد: ارتباط بصری (Visual communication)- مانند: طراحی پوستر، طراحی جلد، طراحی علائم، طراحی نشان، طراحی حروف، طراحی آگهی تبلیغاتی، صفحه‌آرایی برای کتاب و نشریه، طراحی صفحات وب، طراحی، چاپ برای بسته‌بندی، طراحی تبلیغاتی (کاتالوگ، بروشور، فولدر، اوراق اداری و ...، تصویرسازی (Illustration)- مانند: تصویرسازی برای کتاب‌های کودک، کتاب‌های علمی و آموزشی، تصویرسازی برای نشریات، طراحی نقشه و... 
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب‌سایت ما www.jdart.ir و www.jdhonar.ir مراجعه کنید، ما را با آدرس @jdhonar در تلگرام دنبال کنید، با شماره تلفن 02188328653 الی 5 تماس بگیرید و یا به آدرس: تهران، خ انقلاب، ایستگاه مترو دروازه دولت، خ خاقانی، شماره 81 مراجعه کنید.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir