مرکز خدمات تخصصی هنرهای کاربردی جهاد دانشگاهی هنر موافقت اصولی دریافت کرد
سه شنبه 7 دی 1395 بازدید: 2477

با صدور مجوز و موافقت اصولی مرکز خدمات تخصصی هنرهای کاربردی جهاد دانشگاهی هنر، این مرکز از آذرماه سال جاری فعالیت ها و خدمات تخصصی خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز هنرهای کاربردی این واحد متناسب با نیاز جامعه و سازمان های متقاضی، در حوزه های معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی و گرافیک، چاپ و نشر، صنایع دستی و تولید هدایای نفیس هنری خدمات ارایه می کند.
بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر در مورد اهداف و برنامه های مرکز هنرهای کاربردی گفت: این مرکز با اهدافی همچون کاربردی کردن هنر در جامعه، کمک به حفظ و احیاء هنر ایرانی- اسلامی و کمک به اشتغال دانشجویان و دانش¬آموختگان رشته¬های مختلف هنری کار خود را آغاز کرده و آماده خدمت رسانی به مراکز و سازمان های همکار می باشد.
وی گفت: این مرکز توسط جوانانی خلاق و دانش آموخته هنر اداره می شود و در حال حاضر با واحد های مختلف جهاد دانشگاهی، دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، سازمان هلال احمر و مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت قرارداد همکاری دارد.
رشیدی تصریح کرد: با وجود نیروهای جوان و با انگیزه و امکانات زیر ساختی که این مرکز فراهم کرده، می توان امیدوار بود که مرکز هنرهای کاربردی جهاددانشگاهی هنر به مرکز اصلی پشتیبانی کننده فعالیت های فرهنگی مجموعه جهاددانشگاهی باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی هنر با اشاره به ضرورت حفظ و اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی، گفت: حوزه اصلی فعالیت این مرکز طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای فضا های اداری و مسکونی است و طراحی و اجرای انواع دیوارکوب با بهره¬گیری از هنرهای سنتی، ایرانی- اسلامی و استفاده از عناصر بومی و دست-ساخته¬هایی همچون سنگ¬های تزئینی، سفال و سرامیک، شیشه، فلز و... و همچنین بازسازی و زیباسازی بناهای قدیمی و فرسوده از دیگر خدمات و توانایی های این مرکز می باشد.
وی طراحی انواع پوستر، بروشور، مجله، کتاب، کاتالوگ، لوگو، نقاشی دیواری، مجسمه،کاشی، هنرهای محیطی و فضاهای شهری، زنده سازی، طراحی تندیس، نقاشی پرتره نفیس، هدایا و صنایع دستی نفیس و لوح تقدیر را ازجمله خدمات حوزه طراحی و گرافیک این مرکز عنوان کرد.
رشیدی ادامه داد: طراحی و اجرای سازه¬ها، نماد ها، مجسمه ها و المان¬های هنری از دیگر خدماتی است که مرکز هنرهای کاربردی جهاددانشگاهی هنر ارایه می کند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir