زمان و مکان برگزاری اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه آثار نقش تن‌پوش
یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 بازدید: 2602

 زمان و مکان برگزاری اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه آثار نقش تن‌پوش

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره نقش تن‌پوش، اختتامیه پنجمین دوره این جشنواره از ساعت 16 الی 18 روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می‌شود.
افزون بر این نمایشگاه آثار نقش تن‌پوش با همکاری دانشگاه‌های هنری کشور و اهدافی همچون کمک به بهبود پوشش و جلوگیری از رواج نمادها و نشانه‌های نامتناسب روی لباس، انتقال مفاهیم فرهنگ ایرانی-اسلامی به کمک تن‌پوش (تی‌شرت)، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری، بسترسازی حضور هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس کشور و کمک  به تجاری سازی طرح‌های منتخب جشنواره، از 19 تا 21 اردیبهشت ماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی برقرار است. 
در این جشنواره تن‌پوش (تی‌شرت)هایی با طرح و نقوش متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به نمایش گذاشته شده و هنرمندان در این زمینه به رقابت می‌پردازند.
گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه آثار با سخنرانی رییس و معاونان جهاددانشگاهی، رئیس کارگروه مد و لباس کشور و حضور مدیران و استادان دانشگاه و صنعت، همچنین کارشناسان و فعالان عرصه مد و لباس کشور همراه خواهد بود.
نمایشگاه آثار «پنجمین دوره جشنواره نقش تن‌پوش» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9:30 الی 18 پذیرای فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه و عموم مردم خواهد بود.
 
آدرس: تهران، بین خیابان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی (صبا)، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی، شماره 1176
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir