دکتر ظریف: جهاددانشگاهی از افتخارات نظام است/ فعالیت های این نهاد در خط پیشرفت، اعتدال و عقلانیت
یکشنبه 4 تیر 1396 بازدید: 1299
دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی که پیش از ظهر امروز چهارم تیر ماه انجام شد گفت: جهاددانشگاهی از افتخارات نظام است و فعالیت های آن در خط پیشرفت، اعتدال و عقلانیت می باشد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این نشست مشترک که با هدف بررسی فعالیت‌های دوجانبه جهاددانشگاهی و وزارت امور خارجه در راه اندازی و توسعه سازمان همکاری‌های بین المللی ایران (ایریکا) برگزار شد، دکتر ظریف از جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد خوشنام و با بلند آوازه در سطح ملی و بین المللی یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و فعالیت‌های آن در خط پیشرفت، اعتدال و عقلانیت می‌باشد. 
وزیر امور خارجه کشورمان با استقبال از طرح تاسیس سازمان (ایریکا) توسط جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: کمک‌های توسعه‌ای بین المللی در اختیار این وزارتخانه را می‌توانیم در ساختار ایریکا عرضه کنیم. 
وی همکاری‌های دوجانبه جهاددانشگاهی و وزارت امور خارجه متناسب با سیاست خارجی را مثمرثمر دانست و اعلام حمایت کرد. 
دکتر ظریف در ادامه، همکار‌ی‌ها در روابط خارجی را حوزه مهمی برشمرد و موفقیت چندجانبه در آن را نیازمند تمرکز فعالیت‌ها در یک ساختار واحد دانست . 
وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اهمیت تجارت و امور اقتصادی در سطح بین المللی، اظهار کرد: واردات و صادرات باید کاملا هدفمند انجام شود تا اولا به هیچ کشوری وابستگی پیدا نکنیم و ثانیاً بتوانیم امتیازات سیاسی و اقتصادی مورد دلخواه را در این ارتباطات کسب کنیم.
 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir