دیدار و گفت و گو رییس جهاددانشگاهی واحد هنر با رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه
شنبه 15 مهر 1396 بازدید: 2285

 بهزاد رشیدی رییس جهاددانشگاهی واحد هنر و بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه طی نشستی مشترک بر استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه تاکید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر در این دیدار بهزاد رشیدی رییس جهاددانشگاهی واحد هنر با توجه به کارکردهای بسیار بالای هنر و سهم ویژه آن در ارتقای فرهنگی کشور، گفت: لازم است با همکاری دو واحد، ازظرفیت های موجود در جهت هم افزایی استفاده کنیم .

رییس جهاد دانشگاهی هنر افزود: خوشبختانه در حال حاضر اغلب زیرساخت های لازم برای ارایه خدمات فرهنگی و هنری درمجموعه جهاددانشگاهی هنر  ایجاد شده است و این واحد آماده ارائه این خدمات به واحدهای جهاددانشگاهی می باشد.

وی در ادامه به فعالیت های مستندسازی تصویری مرکز مستند سازی دانش و فناوری اشاره کرد و گفت: ساخت و تولید فیلم های مستند کوتاه با موضوعات آموزشی، فناوری و صنعتی از جمله خدمات این مرکز است و در یک سال گذشته فیلم های مستندی را برای دانشگاه صنعتی اصفهان و معاونت علمی ریاست جمهوری ساخته ایم .

رشیدی در ادامه با اشاره به برگزاری چهار دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، ابراز امیدواری کرد واحد کرمانشاه و با ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و مراکز اجرایی استان کرمانشاه بتوان محوریت پنجمین دوره این جشنواره را با میزبانی کرمانشاه برگزار کرد.

در این دیدار همچنین بهرام بادکو ضمن معرفی توانمندی ها با اشاره به معاونت های سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، گفت: معاونت آموزشی شامل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و آموزش های تخصصی کوتاه مدت، پژوهشی با گروه های هیدرولیک و منابع آب، جامعه شناسی، مطالعات راهبردی و دو طرح بزرگ پژوهشی توانمند سازی سکونتگاه غیر رسمی و طرح تولید کربن فعال از قیر طبیعی  ،مرکز تخصصی درمان ناباروری وسلول های بنیادی ، معاونت فرهنگی ، خبرگزاری های ایسنا ، ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ، موسسه شناخت اندیشه های علامه طباطبایی  و پارک علم و فناوری بخش هایی از معاونت های  سازمان جهاد دانشگاهی در استان کرمانشاه هستند .

وی در ادامه با بیان اینکه پارک علم و فناوری کرمانشاه با حمایت از 450واحد فناور در یک دهه فعالیت خود تنها پارک استانی است که همه گستره جغرافیایی استان را با مراکز رشد و کانون های شکوفایی خلاقیت در برگرفته وصاحبان ایده در مرزی ترین نقطه استان خدمات رسانی می کند.

بادکو افزود: زیست بوم فناوری طراحی کرده ایم که با راه اندازی مراکز تخصصی در کنار پارک مانند شتابدهنده فناوری ، مرکز آموزش تخصصی هواوی، کانون های شکوفایی خلاقیت و مراکز رشد سعی درتسریع روند توسعه فناوری در استان داریم.

وی با اشاره به  مرکز تخصصی درمان ناباروری و سلول های بنیادی جهاددانشگاهی کرمانشاه اشاره کرد و گفت : ظرفیت خوبی در خدمات رسانی به زوج های نابارور در این مرکز وجود دارد .

در پایان هر دو طرف بر استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه تاکید کردند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir