معرفی دوره های «معماری و دکوراسیون داخلی» و «اسکیس و راندو معماری»
دوشنبه 17 مهر 1396 بازدید: 2276

2 تیر و یک نشان

در رشته های دیگر تحصیل کرده اید، اما دل تان پی رشته معماری است؟ حوصله کنکور دوباره و یا گذرندان 8 ترم دانشگاهی را ندارید؟ قصد دارید به خارج از کشور مهاجرت کنید و به دنبال یک مهارت به درد بخور در آن سوی مرزها می گردید؟ دوره های دوقلوی دکوراسیون داخلی و اسکیس و راندو درست برای همین اهداف طراحی شده اند. دوره هایی که به تازگی در راستای احترام به نظر هنرجویان گرامی از نظر واحد، سرفصل ها و استادان کاملا به روزرسانی شده اند. با ثبت نام در این دوره ها، با 2 تیر، یک نشان ارزشمند را هدف بگیرید.

معماری و دکوراسیون داخلی

میان‌بر به موفقیت
معماری داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است. این رشته همانند معماری با ساختمان و اجزا وعناصر سازنده آن سروکار دارد و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می کند بسته به کاربری تعریف شده و یا خواسته شده بنا، تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیل اتاق کار، اتاق خواب، هال، پذیرایی، آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی؛ یا اتاق مدیر، اتاق انتظار، سالن کنفرانس و... در کاربری اداری؛ به همین ترتیب کاربریهای تجاری، خدماتی، نمایشگاهی و موارد مشابهی که غالبا تفکیک ریز فضاهایشان با استفاده از مولفه کف و سقف و دیوارها صورت می پذیرد، در حوزه عمل رشته معماری داخلی است. حتی نوسازی ساختمان¬های نسبتا قدیمی هم برعهده این رشته قرار می‌گیرد.
با گذراندن دوره 3 ترمه دکوراسیون داخلی در این مرکز علاوه بر بهره‌مندی از دانش و تجربه استادان مجرب و سرفصل‌های کاربردی، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد و طی زمانی کوتاه‌تر می‌توانید وارد فعالیت‌های عملی و بازار کار شوید. 
 
 
اسکیس و راندو معماری
پیاده‌سازی یک ایده
حتما برای بسیاری از کسانی‌که چندان اهل هنرهای ترسیمی نیستند این پرسیش پیش آمده که آموزش اسکیس و راندو چیست؟ در پاسخ باید بگوییم طراحي عادي و اسكيس، هر 2 يك هدف مشترك دارند و آن ترسيم صحيح است لكن شيوه كار در اسكيس بدين گونه است:
1-مشاهده كلي يك يا چند سوژه معماری و جايگزيني آن در كادر.
2-ترسيم اجزا به طرح آماده برای اسکیس وراندو به‌صورتي ساده و كامل (شفاف بيني)، (خط تناسبات)
3- در نظر داشتن اصل مقايسه اشياء و اجزا با يكديگر در طراحی سریع.
راندو نیز به‌نوعی نمایش و ارائه کار طراحی سریع به‌صورت رنگی و نمایشی واقعی‌تر از اسکیس است که معمولا در کلاس راندو بر روی اسکیس و به‌وسیله تکنیک‌های ماژیک، پاستل و گواش انجام می‌شود.
 
 
 جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 

 88328653 الی 5 و 09389382473 تماس بگیرید.

می توانید به یکی از 3 شیوه زیر در این کلاس ها ثبت نام کنید:

 

1-ثبت نام آنلاین 


2-کارت به کارت و یا واریز به شماره کارت و حساب زیر، تماس با شماره تلفن های 02188328652 الی قرائت اطلاعات شناسنامه ای، شماره تماس فعال، کد ارجاع و یا شماره فیش.


شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت


شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

 

3-مراجعه حضوری

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir