رأی گیری انتخاب ریاست دانشکده برای اولین بار ؛ سلطانی رئیس دانشکده هنرهای تجسمی شد
یکشنبه 7 آبان 1396 بازدید: 2002

 دکتر سیدحسن سلطانی به انتخاب اعضای هیات علمی دانشکده هنرهای تجسمی به ریاست این دانشکده انتخاب شد.

 

به گزارش ایسنا واحد دانشگاه هنر؛ برای نخستین بار در دانشگاه هنر انتخاب رییس یک دانشکده به رای گذاشته شد و در این انتخابات دکتر سید حسن سلطانی دانشیار گروه نقاشی و معاون فعلی دانشجویی دانشگاه هنر به ریاست دانشکده هنرهای تجسمی انتخاب شد.

دکتر اکرمی رییس دانشگاه هنر ، در این نشست ابراز کرد که یکی از برنامه ها  و اهداف مهمی که در این دانشگاه محقق شد، انتخاب مشارکتی روسای دانشکده است و به زودی در دیگر دانشکده ها مانند موسیقی ، سینما و تئاتر اجرا می شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که هر کاندید باید برنامه خودش را کتبا معرفی می کرد لذا  این امکا وجود دارد بعد از انتصاب رییس دانشکده نیز دیگران می توانند در برنامه های ایشان  مشارکت ، نظریه ها ی آنها را دنبال و یا نقد کنند.

 رییس دانشگاه هنر افزود: دانشگاه محلی است که باید دموکراسی و مدیریت مشارکتی در آن اجرا شود تا الگوی مناسب  دموکراسی و مشارکت جمعی برای اجتماع باشد.

دکتر اکرمی در پایان حکم ریاست دکترسلطانی بر دانشکده هنرهای تجسمی را به وی  اعطا کرد. در این حکم آمده است:

 نظر به شایستگی جنابعالی و بنابه رای اکثریت اعضا محترم هیات علمی دانشکده هنرهای تجسمی در جلسه مورخه 2/8/96 فعلاً با حفظ سمت معاونت دانشجویی دانشگاه (تا اطلاع ثانویه) به عنوان سرپرست دانشکده هنرهای تجسمی منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام لازم در جهت تحقق طرح راهبردی دانشگاه، در انجام امور و پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه موفق و موید باشید ، دکتر سید حسن سلطانی را به عنوان سرپرست دانشکده هنرهای تجسمی ، معرفی کردند.

 گفتنی است؛ بنا براین گزارش، تعداد 21 عضو حاضر درجلسه به سه نامزد رای دادند که دکتر سید حسن سلطانی با اکثریت آرا  (۱۵ رای ) به سمت ریاست دانشکده هنرهای تجسمی انتخاب شد.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir