معرفی گروه نرم افزارهای هنری مرکز آموزش های تخصصی-کاربردی جهاددانشگاهی هنر
دوشنبه 20 آذر 1396 بازدید: 2245

 گروه نرم‌افزارهای هنر و معماری

هنر در دنیای مدرن
در گذشته، آثار هنری حتی در مرحله ایده‌پردازی و طرح نیز به کمک ابزار فیزیکی خلق می‌شدند اما امروز بسیاری از هنرها را می‌توان به یاری نرم‌افزارهای هنری فراگرفت و آثاری خلق کرد. بنابراین دانستن مهارت‌های نرم‌افزاری، نیمی از دانش هنری به شمار می‌رود. بر همین اساس و بر پایه نیاز هنرجویان دوره‌های تک‌درس و 3 تا 6 ماهه نرم‌افزاری زیر طراحی، تدوین و ارائه شده است:
فتوشاپ و InDesign
این دوره‌ برای هنرجویان گرافیک، تصویرسازی و عکاسی طراحی شده و در 2 ترم مقدماتی و پیشرفته به هنرجویان آموزش داده می شود. نرم‌افزارهایی که با کاربرد وسیع از بازار کار مناسبی برخوردارند.
اتوکد، 3DMax، VRay
دوره‌ آموزشی این 3 نرم‌افزار مشهور، برای هنرجویان معماری، صنایع دستی، طراحان صنعتی و تمامی طراحانی که نیاز به سه‌بعدی کردن طرح‌های خود دارند تدوین شده و حتی بین دانشجویان مهندسی عمران و مکانیک هم طرفدارانی دارد.
Gemini
این نرم‌افزار ابزاری است برای طراحی الگوهای خیاطی که دوره آموزش آن برای هنرجویان الگوسازی و دوخت تدوین شده است.
ماتریکس
از جمله مهم‌ترین نرم‌افزارهای ویژه طراحی طلا، جواهر و زیورآلات است. این مرکز برای تکمیل مهارت‌های عملی هنرجویان دوره طراحی طلا و جواهر، این دوره را در 2 ترم مقدماتی و پیشرفته تدوین و ارائه کرده است.
ایلاستریتور 
این دوره نیز شامل آموزش نرم‌افزارهای تخصصی موردنیاز هنرجویان دوره محبوب طراحی لباس است که تسلط بر آن از نیازهای اصلی این رشته مدرن به‌حساب می‌آید.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir