باغ ملی نماد تهران قدیم است
دوشنبه 20 آذر 1396 بازدید: 1975

 فرماندار تهران در بازدید از مکان تاریخی عمارت قزاقخانه (دانشگاه هنر) بر این بنا را یکی از نمادهای تهران قدیم دانستند.

به گزارش ایسنا واحد دانشگاه هنر به نقل از روابط عمومی این دانشگاه ، فرماندار تهران در بازدید از مکان تاریخی عمارت قزاقخانه (دانشگاه هنر) بر حفظ و مرمت علمی این بنای تاریخی تاکید کردند و این بنا را یکی از نمادهای تهران قدیم دانستند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به بافت های فرسوده شهر تهران به ویژه در منطقه 12 شهرداری، بیان کرد: امیدواریم که با کمک های خاص نهادهای دولتی و بخصوص شهرداری تهران، مرمت و بهره برداری از بناهای تاریخی که امروز در اختیار دانشگاه هنر می باشد، در اولویت قرار گیرد.

همچنین ایشان در این ارتباط تصریح کرد:  فرمانداری تهران نیز از محل بودجه های استانی و عمرانی کمک هایی را در نظر خواهد گرفت. علاوه بر این، ایشان خواستار شدند که شهرداری منطقه 12 در توسعه فضای سبز دانشگاه هنر اقدامات موثری را در آینده ی نزدیک به انجام برساند. رییس دانشگاه هنر در ادامه افزود:  انشاالله با استعانت از دیدگاه مثبت و موثر فرمانداری تهران، مجموعه قزاقخانه در آینده ای نزدیک مرمت شود و جایگاه شایسته تاریخی خود را در قلب تهران بازیابد.

 

 گفتنی است: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهر تهران مهندس فرهادی و مهندس آرام معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران با دکتر غلامرضا اکرمی رییس دانشگاه هنر (در محل تاریخی و بی نظیر مجموعه باغ ملی)، روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه جاری دیدار و گفتگو کردند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir