مرحله اول، دومین جشنواره طراحی مد و لباس (دیبا) 6 اسفند به پایان رسید
دوشنبه 7 اسفند 1396 بازدید: 1950

زایجانی از اتمام مرحله اول دومین جشنواره طراحی مد ولباس "دیبا" در قالب رویداد کار آفرینی مد و لباس خبر داد.

 الهام زایجانی دبیر دومین جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا"  در گفت و گو با روابط عمومی واحد هنر گفت:به منظور ایجاد ارتباط بین طراحان جوان با مراکز صنعتی تولید پوشاک و برندهای مطرح در این صنعت و کمک به تولید دانش بنیان پوشاک متناسب با نیاز جامعه، رویداد طراحی مد ولباس (دیبا)، برگزار شد.

 وی در ادامه افزود:  رواج ایده های خلاق و نو در پوشش جامعه ،رشد خلاقیت، استعداد و توانمندی در دانشجویان و طراحان، شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی، تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنعت ، آشنایی دانشجویان برگزیده  با فرایند طراحی - تولید و تجاری سازی محصولات، از اهداف جشنوارهدومین جشنواره طراحی مد و لباس (دیبا)به شمار می رود.

دبیر دومین جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا" تصریح کرد:در مرحله اول این جشنواره که در غالب رویداد کارآفرینانه در 6 اسفند برگزار شد پس از تعیین موضوعات در نشست توجیهی توسط تولیدکنندگان ، کلیهی شرکت کنندگان در نشست اول پس از گذراندن کلاس های مشاوره و کارگاههای آموزشی ، از کارخانه های حامی جشنواره بازدید کردند و همچنین طرحهای نهایی به دبیرخانه ارسال و در مرحلهی اول مسابقه ، طرحها  نیز توسط تولیدکنندگان ، داوری اولیه شدند.

 معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنرخاطر نشان کرد: برای اولین بار پس از انتخاب طرحهای منتخب توسط تولیدکنندگان، طراحان به واحدهای صنعتی تولید پوشاک، دعوت شده وبرای تولید آثار خود در کلیهی مراحل( از طراحی تا تولید طرح) در واحد  های تولیدی حضور پیدا می کنند.

گفتنی است:هر کار و طرح تولید شده با نام طراح آن اثر،در بازار عرضه می شود، همچنین در مرحله داوری نهایی ، به طرح برتر تولید شده از این رویداد، جایزه یک صد میلیون ریالی اهدا می شود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir