معرفی دوره های آموزشی گروه مد و لباس جهاد دانشگاهی هنر
چهار شنبه 9 اسفند 1396 بازدید: 7213

 

معرفی دوره های آموزشی گروه مد و لباس جهاد دانشگاهی هنر

 

 

تا به حال چنین دنیایی را تصور کرده‌اید؟ جهانی بدون طرح و رنگ؟ تا به حال اندیشیده‌اید لباس‌های ما و طرح‌هایشان چقدر در زیبا و معنادار ساختن دنیایمان نقش دارند؟ آفرینش طرح‌ها و نقش‌های گونا‌گون برای لباس هایمان البته به تناسب با فرهنگ و نیز علایق متفاوتمان، از هنرهای ویژه عصری است که در آن زندگی می‌کنیم.

 

دوره طراحی مد و لباس

 

هنرجویان با آموختن اصول طراحی لباس و مبانی رنگ و خلاقیت؛ مهارت در طراحی پیداکرده و با یادگیری نرم‌افزارهای ایلاستریتور و فتوشاپ ایده های خود را اجرا می‌کنند. هنرآموزان پس از تمام کردن این دوره می‌توانند طرح‌هایشان را به تولیدی‌ها، مزون‌ها و جشنواره‌ها ارائه کنند، طراحی لباس برای فیلم‌ و صحنه را بر عهده بگیرند و همچنین به تدریس مشغول شوند.

 

 

 

دوره طراحی دوخت

 

کشور ما فرهنگی با رنگ و بوی مذهبی دارد پس باید در طراحی هایمان یکدستی، خلاقیت و فرهنگ جامعه ایرانی لحاظ شود. با تکیه بر استادان مجرب و فضای کارگاهی مجهز، دوره‌ الگوسازی و دوخت یا همان خیاطی را با تمرکز بر دوخت لباس‌های زنانه برگزار کرده ایم.

 

 

دوره دوخت سنتی

 

سوزن‌دوزی‌ها و دوخت‌های سنتی، زنجیره‌دوزی، دندان موشی، شلال و غیره، پته‌دوزی کرمان، نقش‌دوزی کردستان، تفرشی‌دوزی، درویش‌دوزی، گره‌های برزیلی، بلوچ‌دوزی و روبان‌دوزی؛ سرمه، پولک، منجوق و تزئینات لباس و قلاب رشت همراه با دوخت‌های خاص‌تر، از جمله سبک‌های دوخت سنتی هستند که در این مرکز آموزش داده می‌شود. اما اساس دوخت سنتی، چهل‌تکه و تکه‌دوزی است که به‌عنوان یک مهارت پایه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

هنرآموزان می‌توانند در نهایت تزئین لباس و یا وسایل آشپزخانه، ساخت زیورآلات و کیف، سرویس عقد، سرویس خواب و غیره را انجام دهند و کسب درآمد کنند. تبدیل یک جسم ساده به جسمی زیبا و چشم‌نواز در کنار به‌کارگیری خلاقیت، شاخص‌ترین ویژگی این هنر است. حاصل آموزش صحیح و اندکی صبر و حوصله، به زیباتر و ایرانی شدن دنیای می‌انجامد. محصولی زیبا و شایسته که ساخته دستان ماست.

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 88328652 الی 88328655 و 09389382473 تماس بگیرید.

به یکی از 3 روش زیر می توانید در کلاس ها ثبت نام نمایید:

  • ثبت نام آنلاین با مراجعه به بخش تقویم آموزشی و ثبت نام آنلاین در صفحه اصلی سایت JDArt.ir
  •  کارت به کارت نمودن و یا واریز شهریه کلاس مورد نظر و تماس با شماره تلفن های 88328652 الی 88328655 و قرائت کد ارجاع و یا شماره فیش و ارائه اصل آنها در اولین مراجعه به واحد آموزش

شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت

شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

  • مراجعه حضوری

 


 

HFE


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir