برگزاری ژوژمان پروژه پایانی هنرجویان دوره طراحی مد و لباس
یکشنبه 13 اسفند 1396 بازدید: 4617

برگزاری ژوژمان پروژه پایانی هنرجویان دوره طراحی مد و لباس

 

ژوژمان پروژه پایانی هنرجویان دوره طراحی مد و لباس در روز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396 در ساعت 15 با حضور هنرجویان ارائه کننده آقای نیما مددی و خانم ها مهرگان امانی، مرجان تنهایی، یلدا رضایی و پانیذ خسروانی و استاد سرکار خانم نیکجو، و با حضور جمعی از مدعوین و علاقه مندان برگزار گردید.

موضوع اصلی این ژوژمان نقش زن در اجتماع بیان شد و هر یک از هنرجویان لباس های طراحی شده و پیاده سازی شده خود را به همراه مانکن ارائه نمودند. در ادمه خانم ها امانی و تنهایی و آقای مددی مطالب خود را در قالب پاورپوینت ارائه کرده و به شرح و بیان عملکرد خود پرداختند.

خانم امانی طراحی پروژه خود را با عنوان «خفگی»،  با المان های خاص و در دو رنگ سفید و سیاه، نشات گرفته از وجود فشارهای محیط اطرف توصیف نمودند. خانم تنهایی اثر خود را با توجه به شکوه و عظمت یک زن با الهام از آثار مصر باستان و در رنگ آبی ارائه نمودند. آقای مددی زیبایی لباس های مردانه از قرن شانزدهم اروپا را دست مایه طرح خود نموده بودند و در آن اکسسوری ها و المان های پوشاک زنانه را اضافه نموده بودند (لباس قرمز رنگ). و خانم رضایی با هدف ایجاد دیدی مدرن با تلفیق المان های لباس های بومی و سنتی ایرانی و برش های خاص لباس های اروپای شمالی اثر خود را ارائه نمودند.

هنرجویان اذعان داشتند که بدون هیچ پیش زمینه قبلی در دوره طراحی مد و لباس جهاد دانشگاهی واحد هنر شرکت نموده اند و از پیشرفت خود در کنار آموزش های اساتید خود در این واحد بخصوص سرکار خانم نیکجو ابراز خرسندی نمودند. و تنها مشکل خود را کمبود دانش خود در پیاده سازی عملی طرح های خود ابراز نمودند و پیشنهاد کردند که هنرجویان ترم های جدید ضمن گذراندن این دوره در کلاس های الگوسازی و دوخت مجموعه نیز شرکت نمایند.

 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 88328652 الی 88328655 و 09389382473 تماس بگیرید.

به یکی از 3 روش زیر می توانید در کلاس ها ثبت نام نمایید:

  • ثبت نام آنلاین با مراجعه به بخش تقویم آموزشی و ثبت نام آنلاین در صفحه اصلی سایت JDArt.ir
  •  کارت به کارت نمودن و یا واریز شهریه کلاس مورد نظر و تماس با شماره تلفن های 88328652 الی 88328655 و قرائت کد ارجاع و یا شماره فیش و ارائه اصل آنها در اولین مراجعه به واحد آموزش

شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت

شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

 

  • مراجعه حضوری

 


 

 

HF

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir