کارگاه آموزشی تخصصی راکو برگزار شد
یکشنبه 20 اسفند 1396 بازدید: 5970

 

گزارش برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی راکو

 


ورک شاپ آموزشی تخصصی راکو با تکیه بر تکنیک زرین فام در مرکز آموزش های تخصصی – کاربردی جهاد دانشگاهی هنر برگزار گردید. لازم به ذکر است این کارگاه تخصصی هنری در سه روز و با حضور هنرجویان و علاقه مندان هنر سفال و سرامیک از اقصی نقاط کشور و استاد ارجمند جناب آقای منصور اسکندری برگزار گردید.


جناب آقای اسکندری، استاد سرامیک هنری در دانشگاه پلیموث انگلستان و مدرس آموزش عالی و سخنران صاحب نظر بین المللی در حوزه سرامیک هنری با بیش از 20 سال سابقه تدریس با تمرکز بر انواع تکنیک های لعاب هنری و تکنیک های پخت می باشند. ایشان سابقه تدریس به عنوان استاد مدعو سرامیک هنری در دانشگاه های هنرهای زیبای لندن، نیوکاسل، استافوردشایر، کاردیف و بث اسپا را در کارنامه آموزشی خود دارا می باشند.


در روز سیزدهم اسفند ماه 1396 از ساعت 15 تا 19 نشست تخصصی و جلسه توجیهی با حضور جمعی از هنرجویان و اساتید با هدف بیان آنچه در جلسات عملی کارگاه خواهد گذشت و نیز در اختیار قرار دادن مواد اولیه مورد نیاز هنرجویان برگزار گردید. و در روز های هفدهم و هجدهم، از ساعت 10 تا 18 کارگاه کاملا بصورت عملی و تخصصی برگزار شد.

 

در پایان ورکشاپ هنرجویان شرکت کننده، برگزاری ورکشاپ تکنیک های دیگر راکو را درخواست نمودند، که سعی می شود در اردیبهشت ماه سال 1397 این اتفاق خوب هنری انجام پذیرد.

 

جهت کسب اطلاعات ثبت نام دوره های تخصصی سفالگری در ترم بهار 1397 کلیک نمایید.

  

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir