تندیس ویژه جشنواره فناوری و صنعتی برای روابط‌عمومی‌ها
چهار شنبه 10 تیر 1394 بازدید: 2142

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، از آنجا که روابط عمومی‌ها مهمترین حلقه اتصال صنایع و مجتمع‌های فناورانه با جهان بیرون و مخاطبان هستند و به نوعی آنها برنامه‌ریزی‌های لازم برای ترویج علم و صنعت از طریق تولید فیلم، تیزر و یا عکس فناوری و صنعتی را انجام می‌دهند، جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از روابط عمومی برگزیده و حاضر در جشنواره تقدیر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون مجتمع‌های صنعتی، تجاری، فناوری کوچک و بزرگ بسیار به همراه فیملسازان و مجتمع‌های سینمایی با عکس‌ها، فیلم‌ها، مستندها و تیزرهای ساخت خود در جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، با شعار خودباوری، تولید ملی و نمایش پیشرفت ایران اسلامی و با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دست‌آوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

فراخوان سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) تا 10 تيرماه تمديد شده است و علاقمندان مي‌توانند آثار خود را در بخش‌های تعيين شده به دبيرخانه ارسال کنند. فراخوان جشنواره از طريق سايت WWW.JDFEST.IR و همچنين مراجعه حضوري و تلفني قابل پيگيري است 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir