انتشار کتاب تاریخ عکاسی بیومونت نیوهال
یکشنبه 26 فروردین 1397 بازدید: 1857

 کتاب تاریخ عکاسی بیومونت نیوهال ، توسط آذرنوش غضنفری دانش آموخته دانشگاه هنر تهران  ترجمه و منتشر شد.

آذرنوش غضنفری دانش آموخته دانشگاه هنر تهران، در گفت و گو با خبرنگار دفتر ایسنای دانشگاه هنر گفت: کتاب تاریخ عکاسی بیومونت نیوهال در 426 صفحه با شمارگان 1000 نسخه   ، قیمت 35000 هزار تومان  در انتشارات مرکب سفید با ویراستاری محسن حسن پور، به چاپ رسیده است.

 وی در ادامه افزود : کتاب حاضر بر اساس آخرین نسخه تاریخ عکاسی نیوهال، یعنی ویرایش ۵ام و چاپ سال ۲۰۰۹ ترجمه و به دلیل جایگاه علمی این اثر، نهایت امانت‌داری در برگردان آن به فارسی رعایت شده است، همچنین کتاب تاریخ عکاسی بیومونت نیوهال ،با همکاری اعضای گروه عکاسی دانشگاه هنر و ناشر ، با بهترین کیفیت ممکن ارائه شده است.

غضنفری درباره لزوم ترجمه این کتاب، بیان کرد:  شناخت هر چه بهتر سرگذشت عکاسی به عنوان مدیومی که اساسا خارج از این مرز و بوم پای به عرصه وجود نهاد به شناخت هر چه صحیح‌تر جایگاه و کارکرد آن می‌انجامد .

مترجم کتاب تاریخ عکاسی بیومونت نیوهال در پایان خاطر نشان کرد:  جای خالی کتاب  بیومونت نیوهال، به عنوان یک منبع مهم تاریخ عکاسی، بین آثار برگردانده شده به فارسی محسوس بود، اما از طرفی اطلاعات ارزشمند آن در دسترس جویندگان و علاقه‌مندان به دانش عکاسی قرار دارد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir