آغاز همکاری دانشگاه هنر با دانشگاه بپتیست هنگ کنگ
چهار شنبه 29 فروردین 1397 بازدید: 1884

 همکاری دانشکده ی سینما و تئاتر دانشگاه هنر با دانشکده ارتباطات دانشگاه بپتیست هنگ کنگ  آغاز می شود.

به گزارش دفتر ایسنای دانشگاه هنر تهران ، پروفسور هوانگ یو رئیس آکادمی فیلم از دانشکده ارتباطات دانشگاه بپتیست هنگ کنگ و هیئت همراه ظهر امروز چهارشنبه  29 فروردین ماه 97 ، با حضور در دانشکده ی سینما و تئاتر دانشگاه هنر  و در جلسه ی که با حضور دکتر اسماعیل شفیعی رئیس دانشکده سینما و تئاتر، مسعود سفلائی مدیر گروه سینما، دهستانی مدیر گروه انیمیشن و داریوش اسماعیلی مسئول امور بین الملل دانشکده انجام شد، حضور پیدا کردند.

سپس طرفین ضمن معرفی دانشکده ها و فعالیت های خود، به بررسی زمینه های همکاری مشترک بین دانشگاه ها به خصوص در زمینه ی تولید و تبادل آثار مشترک دانشجویی پرداختند .

 در ادامه پروفسور هوانگ یو با ارایه توضیحاتی در باب اهمیت جشنواره جهانی فیلم دانشجویی دانشگاه بپتیست، از دانشجویان و علاقمندان به این حوزه جهت ارسال آثار، دعوت رسمی به عمل آورد.

در ادامه جلسه مقرر شد، با بررسی های آتی و برنامه ریزی از سوی دفتر روابط بین الملل دانشکده و همچنین حوزه ریاست دانشکده ی سینما و تئاتر، زمینه های همکاری بیشتری فراهم شود.

در پایان جلسه، پروفسور هوانگ یو با بازدید از استدیو ها، پلاتو ها و سالن نمایش دانشكده، از نزدیک با ساختار آموزشی و امکاناتی دانشکده آشنا شد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir