سال حساس انجمن طراحان گرافیک
شنبه 8 اردیبهشت 1397 بازدید: 1462

 رئیس انجمن طراحان گرافیک ایران در افتتاحیه نمایشگاه هفته گرافیک گفت: امسال سال حساسی برای انجمن طراحان گرافیک است چون در آبان ماه ما مجمع عمومی انجمن طراحان گرافیک را داریم و در این دوره برای نخستین بار قرار است که هیات مدیره ای متشکل از هفت عضو را انتخاب کنیم. به تمام اعضا پیشنهاد می کنم که در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه هفته گرافیک که متشکل از دو بخش طراحی بازی های کامپیوتری و نمایشگاه خط انجمن است با حضور سید محمد مجتبی حسینی (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ٬ ابراهیم حقیقی (رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران) و جمعی از طراحان گرافیک ۷ اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

مصطفی اسداللهی (رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران) در مراسم افتتاحیه هفته گرافیک گفت: شغل طراحی گرافیک یکی از مهم ترین شغل های جهان است و از قدرت رسانه ای بالایی برخوردار است. البته باید به این نکته توجه کرد که این شغل از حساسیت بالایی نیز برخوردار است.

او با بیان این‌که طراحان گرافیک به مسئولیت و حساسیتی که در حرفه شان با آن مواجه هستند باید توجه کنند، گفت: امسال سال حساسی برای انجمن طراحان گرافیک است چون در آبان ماه ما مجمع عمومی انجمن طراحان گرافیک را داریم و در این دوره برای نخستین بار قرار است که هیات مدیره ای متشکل ...

 ادامه مطلب در سایت مرجع


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir