رونمایی از کلاس های آموزشی گروه زبان های خارجی جهاد دانشگاهی هنر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 بازدید: 1604

رونمایی از کلاس های آموزشی گروه زبان های خارجی جهاد دانشگاهی هنر

 

گروه زبانهای خارجی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر ویژه تابستان 1397 برای بزرگسال کودکان و نوجوان با تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از علاقمندان برای کلاس های آموزشی زبان انگلیسی ثبت نام میکند.

این دوره های آموزشی شامل :دوره های عمومی (عادی، فشرده و نیمه فشرده) بوده که به صورت ترمیک برگزار می شود و دوره های تخصصی مکالمه، تربیت دبیر زبان انگلیسی، خوشنویسی لاتین، فن ترجمه، آيلتس و تافل و همچنین دوره های جامع آلمانی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و ترکی می باشد که علاقه مندان می توانند ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و بازدید از غرفه جهاددانشگاهی واحد هنر، از شرایط حضور در این کلاس ها مطلع شده و با تخفیف ویژه نمایشگاه ثبت نام نمایند.

این مرکز دوره های تخصصی و عمومی خود را با بهره گیری از استادان کارآزموده در فضایی مفرح و متناسب با هر سطح آموزشی برگزار میکند.

دپارتمان زبان جهاد دانشگاهی واحد هنر از علاقمندان برای برگزاری همایش های رایگان و انحصاری در زمینه  مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی ، تلفظ و مکالمه با حضور اساتید برتر جهت معرفی خدمات آموزشی دعوت به عمل می اورد.

ثبت نام در دوره‌های آموزشی به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب و اخذ تخفیف ویژه و یا حضور در آموزشگاه و همچنین به‌صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت www.JDArt.ir  امکان پذیر است.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir