معاون پژوهشی دانشگاه هنر منصوب شد
سه شنبه 1 خرداد 1397 بازدید: 1077

محمدرضا آزاده فر عصر امروز سه شنبه1 خرداد ماه 97 ، با حکم دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه هنر منصوب شد.

 به گزا ش دفتر ایسنای دانشگاه هنر ، عصر امروز سه شنبه  1 خرداد ماه 97 ، مراسم تودیع ، سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی و معارفه محمد رضا آزاده فر معاون جدید  پژوهشی دانشگاه هنر با حضور دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر،  با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در دانشگاه هنر  برگزار شد.

دکتر سید حسن ساطانی رییس دانشگاه هنر ، ضمن قدرانی تشکر و قدردانی از دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی و ارزوی توفیق برای  محمد رضا آزاده فر معاون جدید  پژوهشی دانشگاه هنر در این مراسم گفت: حوزه پژوهش معمولا از نظر بودجه و توجه با کم مهری‌هایی روبرو بوده که امیدوارم ما این کم مهری‌ها را تکرار نکنیم و بتوانیم در سطح کلان برنامه و بودجه ، حمایت‌های لازم را به نفع مصلحت دانشگاه و افق‌های روشنی که در پیش رو داریم، انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد:  از اینکه در جمع خانواده بزرگ دانشگاه هنر حضور دارم خوشحالم و آماده‌ام که نقطه نظرات و پیشنهادهای همکاران و دانشجویان فرهیخته را بشنوم، البته از همکاران و دانشجویان  انتظار دارم مسائلی که به ذهنتان می‌آید را پیش از آنکه ، از زمان آن بگذرد مطرح کنید.

 در ادامه مراسم دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی،  نیز ضمن تشکر از همه کارکنان و همراهان ابراز امیدواری کرد و گفت: همکاران همگی تلاششان بر این است از برنامه ها و سازو کارهای که سعی دارد افق و پیشرفت این حوزه را رقم بزند ، بیش از گذشته حمایت کنند.

 سپس دکتر آزاده ‌فر هم دوره معاونت دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی دانشگاه هنر را  را دوره‌ای طلایی دانست و افزود: حاکم بودن ذهن واقعگرای و دوری از رفتارهای رویاپردازانه و تخیلی در مدتی کوتاه، معاونت پژوهشی را توسعه داد، امیدوارم بتوانیم با یاری همکاران، اهداف و برنامه های جامع  دوره گدشته را ادامه دهیم.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir