هشتمین گردهمایی میراث معنوی در دانشگاه هنر برگزار می شود
یکشنبه 6 خرداد 1397 بازدید: 1162

 

دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران ، معاونت دانشجویی دانشگاه هنر و انجمن دانشجویی مرمت بنا و بافت های تاریخی ، هشتمین گردهمایی میراث معنوی را برگزار می کند.

به گزارش دفتر ایسنای دانشگاه هنر، دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر در راستای پاسداشت هشتمین میراث معنوی برای چهارمین سال متوالی روز چهارشنبه  9 خرداد ماه 97 ، برابر با چهاردهم ماه مبارک رمضان ، به  جهت ترویج فرهنگ نیک کرامت و انسان دوستی ، ، اقدام به برگزاری این گردهمایی و تهیه یک وعده غذای گرم برای نیازمندان در سطح شهر تهران می کند. 

اساتید، کارکنان، دانشجویان و نیکوکاران نیک اندیش می توانند با حضور در این مراسم معنوی، با طبخ غذا و یا کمک های نقدی در پرورش بذر شادی در قلب شهروندان آسیب پذیر سطح شهر ، سهیم باشند.

دانشجویان کارمندان، اساتید، خانواده ها ی آنها ،  مانند سال های پیش با به همراه داشتن مقداری غذا برای افطار در شکل گیری سفره افطار سهیم خواهند بود، بخشی از غذا  نیز قبل از افطار به صورت دست نخورده جدا شده و توسط دانشجویان در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و پس از افطار بین نیازمندان توزیع می شود.

همچنین افرادی در  هشتمین گردهمایی میراث معنوی در دانشگاه هنر ، به منظور مشارکت مالی  در این برنامه شرکت می کنند و برای این منظور یک  شماره حساب توسط دانشجویان بازگشایی و مدیریت می شود، بخشی از این کمک های مالی به طبخ غذا و بسته بندی آن برای توزیع اختصاص می یابد.

پایگاه ارتباطی برای مشارکت: تهران، خیابان حافظ، خ سرهنگ سخایی، دانشگاه هنر، پردیس باغ ملی، دانشکده حفاظت و مرمت، دفتر گروه آموزشی مطالعات موزه و مرمت اشیا و دفتر انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir