تجلیل جهاد دانشگاهی واحد هنر از عوامل برگزاری ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش
سه شنبه 8 خرداد 1397 بازدید: 2112

 طی نشستی با حضور عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از زحمات و تلاش عوامل برگزاری ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد هنر، در این نشست که با حضور بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد هنر، الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و دبیر جشنواره، مهدی محمودی مشاور جشنواره، صاحبان برند همراه با این رویداد، برگزارکنندگان ورکشاپ در شهرستان‌ها و دیگر عوامل در سالن جلسات ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی برگزار شد و با اهدای هدایایی از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر شد.  
عیسی علیزاده نیز در این نشست با اشاره به لزوم برپایی کارگاه‌ها آموزشی و نمایشگاه‌های تن پوش با محوریت حفظ و احیای سنت و فرهنگ اسلامی ایرانی، جشنواره نقش تن‌پوش را حرکتی درخور توجه و مثبت در میان مجموعه فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی ارزیابی کرد. 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در ادامه زبان هنر را زبانی تاثیرگذار در انتقال مفاهیم دانست و تصریع کرد: جشنواره نقش تن پوش و آثار و تولیدات زیبای آن می تواند در زیبایی بصری شهر تهران نیز تاثیرگذار باشد و ذائقه مردم را به سمت  کارهای هنری و زیباتر تغییر دهد.
وی ابراز امیدواری کرد با سیاستگذاری درست تر و طراحی و اجرای یکسری برنامه ها و کارگاه هایی که در طول سال انجام خواهد شد و همچنین جلب مشارکت واحدهای استانی در این رویداد، دوره هفتم جشنواره دوره ایی متفاوت باشد.
رئیس جهاددانشگاهی هنر نیز در این نشست ضمن تقدیر از همکاران جشنواره، جشنواره نقش تن پوش را یکی از برنامه های گزین و شاخص حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی دانست و گفت : موضوع مد و لباس جزو مهمترین مسائل حل نشده کشور است و تن پوش لباسی فراگیر در بین جوانان است و سهم قابل توجهی در اقتصاد مربوط به پوشاک در سطح کشور دارد.
بهزاد رشیدی با اشاره به تفاوتهای این جشنواره با دوره های قبلی آن، افزود: تلاش خواهیم کرد دوره هفتم را دوره ایی بلوغ یافته و کاملا کاربردی و متناسب با نیاز بازار برگزار کنیم. 
در این نشست الهام زایجانی دبیر جشنواره ضمن ارائه گزارش عملکردی از ششمین دوره جشنواره، دستاوردهای دوره ششم را مثبت ارزیابی کرد و خواستار حمایت‌های هرچه بیشتر بخش دولتی و خصوصی از این رویداد فرهنگی و هنری شد.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir