توضیحات جهاد دانشگاهی هنر در مورد استفاده از عکس استاد آلفرد یعقوب زاده
سه شنبه 12 تیر 1397 بازدید: 1892

 

توضیحات جهاد دانشگاهی هنر در مورد استفاده از عکس استاد آلفرد یعقوب زاده

وب سایت (مجله) نوریاتو اخیرا در مطلبی با عنوان "سوء استفاده جهاد دانشگاهی هنر از نام آلفرد یعقوب زاده برای تبلیغ عکاسی" ادعا کرده این واحد این استاد عکاسی را به عنوان استاد دوره عکاسی خود معرفی کرده است؛ جهت کمک به شفاف سازی موضوع، توضیحات کوتاه و گزیده ای ارایه می شود:

 

1. مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر یکی از مراکز با سابقه و معتبر در زمینه آموزش رشته های مختلف هنری، به ویژه هنرهای کاربردی و تجسمی می باش. این مرکز به اندازه کافی در بین مخاطبان خود شناخته شده است و با وجود اعتبار علمی و سابقه ای بیش از سی سال، به استفاده از تکنیک ها و ترفندهای تبلیغاتی غیر حرفه ای و مرسوم این روزها نیازی ندارد.

2. برخلاف آنچه عنوان شده است، در هیچ کجای وب سایت جهاد دانشگاهی هنر، استاد یعقوب زاده به عنوان استاد دوره های عکاسی این واحد معرفی نشده است. دوره های عکاسی این مرکز معمولا توسط استادانی همچون زانیار بلوری، هادی آذری، مجید زمانی، الهام متقیان، بهنام صدیقی، محمد جعفر حاج صادقی و آزاده بهالا ارایه می شود که در مطلب یاد شده نیز صرفا نام چند نفر از همین استادان به عنوان استادان دوره های مختلف عکاسی درج شده است و هیچ نامی از استاد یعقوب زاده برده نشده است.

3. استفاده از عکس استاد آلفرد یعقوب زاده در اسلاید تبلیغاتی توسط مسئول سایت جهاددانشگاهی هنر صرفا یک سلیقه و اشتباه فردی بوده و بلافاصله با تذکر مدیر آموزش حدف و اصلاح شده است.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir