هنرجوی موفق جهاد دانشگاهی هنر وارد بازار کار شد
سه شنبه 19 تیر 1397 بازدید: 2055

 

هنرجوی موفق جهاد دانشگاهی هنر، که آموزش های تخصصی سفال و سرامیک را با موفقیت گذراند، توانست جذب بازار کار شود.

متولد 1371 ، مجرد و دانش‌ آموخته رشته فرش، گرایش طراحی از دانشگاه هنر کاشان. از سن هفت سالگی علاقه به هنر و کارهای هنری را در خود پرورش داد

آنچه در ادامه می‌خوانید حاصل گفت‌و گوی کوتاه خبرنگار ایسنا با حنانه دزواره ای هنرجوی موفق دوره سفال و سرامیک جهاددانشگاهی هنر است. هنرجویی که موفق شد جذب کارگاه سفال و سرامیک جهت گسترش فعالیت در این رشته شود.

 

لطفا از ابتدای فعالیت در این هنر برایمان بگویید. قصه علاقه شما به  سفال و سرامیک از کجا شروع شد؟

 

 بنده از دوران دبستان به کارهای هنری علاقمند بودم به طوری که  کار فراگیری  تتاتر را در کانون پرورش فکری کودکان، با حمایت و تشویق خانواده و مربیانم شروع  کردم. البته به رشته سفال علاقمندیم بیشتر بود که در محیط دانشگاه و با شرکت در کلاس ها ی گروه صنایع دستی ،انگیزه بیشتری در من نسبت به این رشته ایجاد شد.

پس از اتمام تحصیلاتم در دانشگاه هنر کاشان و برگشت به تهران به فکر آموزش های جامع تری بودم که در میان آموزشگاه‌ها جست‌وجو کرده و با مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر آشنا شدم.

آموزش دوره سفال و سرامیک در جهاد دانشگاهی هنر چقدر طول کشید 

از ابتدا سفال مقدماتی ، شامل آشنایی با گل، حجم ساختن، نقاشی روی سفال را در طول 10 جلسه و سپس لعاب مقدماتی شامل یاد گرفتن انواع لعاب های قلیایی و اسیدی و نقاشی زیر لعابی و رولعابی را نیز طی 10 جلسه در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر فرا گرفتم. لازم به ذکر است بنده آموزش سفال و لعاب را در این مرگز به طور همزمان که دو ماه زمان برد ، گذراندم

 

شما چگونه جذب کارگاه سفال و سرامیک اقای فرجام شدید

 بنده شاگرد اقای امیر فرجام استاد مجرب، دوره آموزش سفال و سرامیک جهاد دانشگاهی هنر بودند . ایشان کار و فعالیت من رو تایید کردند و در ادامه نیز از من به عنوان نیرو درخواست همکاری در کارگاه خودشان را کردند .بنده هم با کمال میل از آنجایی به هنر سفال و سرامیک علاقه وافری داشتم این درخواست را در راستای گشترش فعالیتم، پذیرفتم.

کلام آخر: اگر کسی هنری را به غیر از دانشگاه بخواهد به طور تخصصی  در موسسه های دیگری یاد بگیرد حتما به جهاد دانشگاهی هنر مراجعه کند.

 

 

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir