16 مرداد آغاز دوره جدید آموزش تخصصی نرم افزار CorelDRAW
جمعه 12 مرداد 1397 بازدید: 2916

16 مرداد آغاز دوره جدید آموزش تخصصی نرم افزار CorelDRAW


دوره جدید آموزش نرم افزار CorelDraw از روز سه شنبه 16 مرداد 1397 با حضور استاد خانم شریفیان و در محیط آموزشی مناسب، از ساعت 13 الی 16 در محل مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می گردد. از علاقه مندان دعوت می شود جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این دوره بر روی لینک کلیک نمایند.

کورل دراو (CorelDraw) یک نرم افزار پر طرفدار و قدرتمند در زمینه طراحی گرافیک است. این نرم افزار به طراحان و علاقه مندان کمک می کند تا در محیطی کاملا حرفه ای طرح های گرافیکی خود را با بالاترین کیفیت ایجاد نمایند. کورل دراو یک نرم افزار ترسیم برداری (Vector) است. در اینگونه نرم افزارها (همچون ایلاستریتور) هر شیء (Object) بر مبنای خط و نقره (گره یا Node) طراحی می شوند، در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل بر خلاف نرم افزارهای ترسیم پیکسلی (همچون فتوشاپ) Resolution در زمان طراحی معنا ندارد. و طراح هر چقدر که مایل باشد می تواند اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد و یا کم نماید.

برنامه  کورل دراو به دلیل دقت بالا در طراحی مناسب برای طراحی اشیاء پیچیده مناسب است. و کار کردن با آن به دلیل داشتن ابزار کاربردی متنوع، ساده است و کاربرد فراوانی دارد. از جمله می توان به طراحی و آماده سازی متون و آرم ها مورد استفاده در تابلوهای تبلیغاتی، طراحی پوستر، کاتالوگ و کارت ویزیت، طراحی صفحات مجلات، روزنامه ها و صفحات وب با استفاده از الگوهای از پیش تعریف شده در آن، طراحی نقوش پارچه و ... اشاره نمود.

پسوند اصلی فایل های تولید شده در نرم افزار کورل دراو .cdr می باشد ولی تقریبا می تواند تمام فایل های برداری (همچون .wmf، .dwg، .dxf و ...) را باز نموده و همچنین معروف ترین فایل های پیکسلی (همچون .pcd، .tif، .bmp، .psd و ...) را Import می کند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir