دکتر محمد صادق بیجندی در بازدید از مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر: هنرجویان این مرکز باید جذب بازار کار شوند
شنبه 17 شهریور 1397 بازدید: 1837

 دکتر محمد صادق بیجندی معاون رییس جهاد دانشگاهی به همراه دکتر حسین کلانتری مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش جهاد دانشگاهی از جهاد دانشگاهی هنر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، دکتر محمد صادق بیجندی و دکتر حسین کلانتری ضمن حضور در مرکز آموزش های تخصصی_ کاربردی از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شدند و طی نشستی با بهزاد رشیدی رییس جهاددانشگاهی هنر و محدثه خلیلی مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر درباره کیفی سازی و توسعه فعالیت‌‌های آموزشی جهاد دانشگاهی هنر تاکید کردند.

معاون رییس جهاد دانشگاهی هنر در این جلسه گفت: جهاد دانشگاهی هنر باید در چند رشته هنری در حوزه آموزش به عنوان قطب هنری در جامعه  شناخته شود. این مرکز باید با کمک ظرفیت های سایر واحدهای جهاد دانشگاهی در خارج از تهران نیز فعالیت های خود را توسعه دهد. در سایر استان ها نیز باید دوره های آموزشی این مرکز برگزار شود.

دکتر محمد صادق بیجندی در ادامه افزود: باید تلاش شود آموزش های جهاد دانشگاهی هنر به صورتی برگزار شود که توان اشتغال زایی را در جامعه و بین هنرجویان فارغ التحصیل از این مرکز افزایش یابد.برنامه ریزی در این مرکز آموزش باید به گونه ای کاربردی باشد تا هنرجویان بعد از فارغ التحصیلی به راحتی جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir