ثبت نام ترم پاییز 97 مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر آغاز شد
یکشنبه 18 شهریور 1397 بازدید: 2413

 ثبت نامه ترم پاییزی و کلاس های مرکز آموزش های تخصصی_کاربردی هنر از امروز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، علاقه مندان به شرکت در دوره های هنری تخصصی و کاربردی در رشته های الگوسازی و دوخت لباس،  اسکیس و راندو معماری،پتینه و نقاشی دیواری،  تصویر سازی، چرم و دست دوز، خوشنویسی،دوخت های سنتی و مدرن، سفالگری،طراحی طلا و جواهر،طراحی لباس، نقاشی چاپ و پارچه،طراحی، گرافیک، معماری داخلی(طراحی دکوراسیون)، نرم افزارهای هنر و معماری، نقاشی شیشه،نقاشی در گرایش رنگ روغن/ آبرنگ، آکلریک، تربیت مربی هنر کودک دانشگاه هنر می توانند در این مرکز آموزش ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است در برخی رشته ها عناوین هر دوره شامل چند تک درس مرتبط با هم است. به عنوان مثال در رشته معماری داخلی مبانی هنر و معماری داخلی، هندسه ترسیمی، شیوه های بیان شامل دروس این دوره در ترم 1 است.

علاقه مندان جهت دریافت مشاوره و هماهنگی ثبت نام با شماره تلفن های 5-88328653 تماس بگیرید و یا به بخش ثبت نام الکترونیکی مراجعه نمایید.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی نرسیده به سمیه پلاک 81 مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ثبت نام کنند.

علاقه مندان می توانند تا تاریخ 15 مهرماه در دوره های مورد نظر ثبت نام کنند.

انتهای پیام

 

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir