عبدالرضا عطار زاده: دوره طراحی طلاو جواهر جهاد دانشگاهی هنر کاربردی است
دوشنبه 19 شهریور 1397 بازدید: 1644

عبدالرضا عطار زاده مدرس طراحی طلا و جواهر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر بر کاربردی و عملی بودن دوره های طراحی طلا و جواهر این مرکز تاکید کرد.

عبدالرضا عطار زاده در گفت و گو با خبرنگار جهاد دانشگاهی هنر با اشاره به سابقه طراحی طلا و جواهر در ایران گفت: قدیم طراحی طلا و جواهر معنا نداشت و در بازار کسی برای این موضوع اهمیت زیادی قائل نبود. اما امروزه طراحی طلا و جواهر به نوعی زیر شاخه طراحی صنعتی به شمار می آید.

این طراح صنعتی طلا و جواهر در ادامه گفت: من در نگارش سرفصل های دانشگاه علمی کاربردی در رشته طراحی طلا و جواهر نقش داشتم و به نظرم سرفصل های جهاد دانشگاهی هنر در این رشته شباهت های زیادی با این سرفصل ها دارد

او ادامه داد: سرفصل های جهاد دانشگاهی هنر باید حالت عملیاتی داشته باشد و کمتر به مباحث تئوریک پرداخته شود. باید سعی کرد برای هنرجویان پروژه هایی برای پایان ترم طراحی کرد. تلاش می کنم که هنرجویان من در پایان ترم ژوژمانی برای ارائه داشته باشند.

گفتنی است عبدالرضا عطار زاده کارشناس ارشد طراحی صنعتی و مدرس جدید طراحی طلا و جواهر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر است.

علاقه مندان به رشته طراحی طلا و جواهر جهت دریافت مشاوره و هماهنگی ثبت نام با شماره تلفن های 5-88328653 می توانند تماس بگیرند و یا به بخش ثبت نام الکترونیکی مراجعه نمایند.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی نرسیده به سمیه پلاک 81 مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ثبت نام کنند.

انتهای پیام

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir