مهسا ارزمانی: جشنواره تن پوشش باعث تعامل دانشجویان و صنعتگران می شود
شنبه 28 مهر 1397 بازدید: 1452

مدیر نمایشگاه ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش در بجنورد می گوید این نمایشگاه باعث تعامل هر چه بیشتر دانشجویان و صنعتگران می شود.
مهسا ارزمانی مدیر نمایشگاه ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش در بجنورد  در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر درباره هدف برگزاری این نمایشگاه در شهر بجنورد گفت: یکی از اهدافی که ما دنبال کردیم ایجاد یک نگرش جدید در عموم مردم بود که آنها می توانند نقوش مورد علاقه خود را با طرح های ملی و بومی روی لباس و تی شرت خود به صورت سفارشی چاپ کنند. این تغییر دیدگاه با این نمایشگاه که نقوش ایرانی را بر روی تی شرت ها مد نظر دارد می تواند صورت بگیرد. نقوش ایرانی زیبایی این تی شرت ها را چندین برابر می کند و این حس زیبایی خواهی با خلق و خوی ملی ما عجین شده است.
مدرس تخصصی چاپ درباره کیفیت آثار ارائه شده در این نمایشگاه بیان داشت: کیفیت این آثار به دلیل اینکه توسط هنرجویانی انجام شده که در اجرای چاپ مهارت کافی داشتند، بسیار عالی است. این نقوش بسیار خلاقانه و به دور از کپی کاری طراحی شده است.
ارزمانی به دستاوردهای این نمایشگاه در بجنورد اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در بجنورد به دلیل وجود دانشگاه‌های مختلف در رشته‌های گرافیک و طراحی دوخت باعث تعامل هر چه بیشتر دانشجویان این دو رشته خواهد شد و همچنین صنعتگران و تولید کنندگان را با طرح های بومی و ملی بیشتر آشنا خواهد کرد، در نتیجه دانشجویانی که در رشته های یاد شده فعالیت دارند جذب بازار کار می شوند و در جهت ارتقا تولید ملی با کیفیت گامی بردارند.
مدیر نمایشگاه ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش در بجنورد در پایان اظهار داشت: مشکل اساسی ما در این جشنواره و نمایشگاه عدم وجود تی شرت ایرانی با کیفیت جهت ارائه و نقش است.امیدواریم تولید کنندگان داخلی جهت ارتقا کیفی این جشنواره قدمی بردارند و تن پوش‌های با کیفیت تر تولید کنند. برگزاری کارگاه های خلاقیت در بین دانشجویان و هنردوستان باعث هر چه بیشتر شکوفا شدن و به عرصه ظهور رساندن ایده های مدرن با نقوش و طرحهای ملی خواهد شد.
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir