مرکز هنر و معماری انگاره گامی به سوی آینده
شنبه 19 آبان 1397 بازدید: 1733

در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به خود کفایی و اتکاء به توانایی های خود دارد، جهاد دانشگاهی هنر با راه اندازی مرکز هنر و معماری انگاره سعی دارد با استفاده از توانایی های ذاتی خود گامی به سوی اشتغال زایی و کارآفرینی داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز هنر و معماری انگاره با ارائه خدمات متنوع در حوزه های مختلف هنری از جمله معماری و طراحی داخلی، زیباسازی شهری، صنایع دستی و گرافیک و با در نظر گرفتن نیاز و سلایق مخاطبان می کوشد تا آثاری تولید کند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی قابلیت های بدیعی داشته باشند.
معماری و طراحی داخلی
یکی از خدمات مرکز هنر و معماری انگاره جهاد دانشگاهی هنر ارائه خدمات مشاوره در زمینه راه اندازی انواع فضاهای نمایشگاهی، تجاری، بازسازی، فضاهای داخلی و غیره است. مخاطبان این خدمات نیز طیف گسترده ای را شامل می شوند از جمله مدیران موسسات، گالری داران و همچنین نمایشگاه های بزرگ و کوچک، بناهایی که نیاز به بازسازی و زیبا سازی دارند و همچنین مخاطبانی که طبع بالایی در فضای داخلی و طراحی آن دارند.
همچنین این مرکز خدمات مطالعاتی و پژوهش های کاربردی سازمان ها را نیز مد نظر دارد. اکثر سازمان ها برای انجام خدمات پژوهشی خود هزینه های زیادی می کنند اما بعضا و متاسفانه این پژوهش ها به دلایل علمی نتیجه مطلوبی را به همراه نمی آورد. مرکز انگاره با استفاده از نیروهای مجرب و تجربه بالا در حوزه مطالعات سازمانی آماده ارائه خدمات پژوهشی و مطالعاتی سازمان های دولتی و خصوصی است.
زیبا سازی شهری
محیط شهرها و فضای سبز و هر آن چیزی که در هر شهری وجود دارد رابطه ای مستقیم با حس زیباشناسی و تلطیف احساس شهروندی، شهروندان نسبت به شهر خود می باشد. در شهرهای مختلف ایران با توجه به تنوع فرهنگی وسیعی که سرزمین ایران دارد هر شهری هویت تاریخی و فرهنگی خود را می طلبد. مرکز هنر و معماری انگاره با ارائه مشاوره در زمینه طراحی و بهسازی منظر، فضاهای سبز، گرافیک محیط شهری، طراحی منظر و فضای سبز(پارک ها، باغ، باغچه،روف گاردن و...) سعی دارد خدماتی را ارائه کند در شرایط فعلی نیاز مهم و اساسی هر شهری است.
ساخت مجسمه هایی فیگوراتیو و سردیس مشاهیر، طراحی و بهسازی و مسیرهای حرکتی از جمله پیاده راه ها و غیره از جمله فعالیت های قسمت زیباسازی شهری مرکز هنر و معماری انگاره می باشد.
در این مرکز سعی می شود با توجه به محیط ها و فضای فرهنگی شهر طراحی هایی در خور توجه صورت گیرد.
صنایع دستی
صنایع دستی ایران زمین از دیرباز تا کنون زبان زد خاص و عام بوده است. صناعت در هنر ایران زمین در دستان استادان زبردست ماهر در قامت زیورآلات، میناکاری، منبت کاری و... خود را نمایان ساخت. مرکز هنر و معماری انگاره با توجه خاصی به هنرهای کاربردی و صنایع دستی سعی دارد نیاز مخاطبان این هنر را در مراکز مختلف فرهنگی، سازمانی، دولتی و خصوصی مرتفع سازد.
هدایای هنری برای مناسبت های مختلف سال، هدیه اداری، تابلوهای خوشنویسی، سفال و سرامیک، فلز، شیشه و... از جمله خدمات ارائه شده در مرکز هنرو معماری انگاره است.
گرافیک
گرافیک یکی از مهم ترین هنرهای مدرن کاربردی است. مرکز هنر و معماری انگاره نیز با علم بر این موضوع خدمات گسترده ای را در حوزه گرافیک به مخاطبان خود عرضه می کند.
مشاوره در زمینه امور تبلیغاتی و چاپی و گرافیکی، مشاوره برای ساخت یک هویت بصری سازمانی، طراحی کلیه امور تبلیغاتی و چاپی، صفحه آرایی، طراحی برند و هویت بصری سازمانی و ... از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز است.
مزیت ها مرکز هنر و معماری انگاره
مرکز هنر و معماری انگاره با توجه به رقابت در بازار برای مشتریان خود مزیت های خاصی دارد که می توان از جمله آنها به موارد زیر اشاره کرد:
قیمت مناسب و هزینه های رقابتی
استفاده از پشتوانه گرو ه مهندسی توانمند وکارآمد
ارتباط با نیروهای خلاق وجوان دانشگاه هنر
تقویت هویت برند از طریق توجه به اهداف و المان های کلیدی
ارتباط مستمر با مشتری و ارائه خدمات متناسب با اهداف، نیازها و مخاطبان کارفرما
استفاده از شیوه های نوین و خلاقانه در فرآیند ایده پردازی و تولید آثار و محصولات
ایجاد اعتماد در مشتری با پشتوانه و سوابق علمی وتخصصی بیش از 30 سال جهاددانشگاهی هنر

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir