جهاد دانشگاهی هنر در آینه تصویر+ فیلم
یکشنبه 20 آبان 1397 بازدید: 2111

امروزه هنر با علم و صنعت گره خورده و خلاقیت در کنار علم شالوده موفقیت بسیاری از صنایع مختلف جهان است.با خلاقیت می‌توان دستاوردهای مهم را به عرصه ظهور رساند. گرفتن یک عکس، ساخت یک فیلم، طراحی یک پوستر، تیزرهای تبلیغاتی و... تماما هنر را در خدمت صنعت و فناوری درآورده است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جهاد دانشگاهی هنر با چهل سال سابقه فعالیت فرهنگی و هنری ساز و کارهای مختلفی برای ارائه خدمات مختلف هنری ایجاد کرده است.
جهاد دانشگاهی هنر در حوزه فعالیت های پژوهشی و خدمات تخصصی بخش های مختلفی را در خود دارد. از جمله مرکز مستند سازی دانش و فناوری (رسان فیلم) که خدمات این مرکز شامل ساخت انواع فیلم مستند، داستانی، تیزرو... در مورد فعالیت های علمی، فناوری و صنعتی و ارائه خدمات تخصصی در زمینه مستند سازی تصویری است.
مرکز هنر و معماری(انگاره) نیز یکی دیگر از بخش های ارائه خدمات جهاد دانشگاهی هنر است. در این مرکز ارائه خدمات تخصصی، مشاوره و پژوهش، ایده پردازی و طراحی، ساختو اجرا در حوزه های زیباسازی شهری، طراحی داخلی و دکوراسیون، گرافیک و صنایع دستی عناوین مختلف خدمات این مرکز می باشد.
فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی هنر به صورت دوره های آموزشی تخصصی کاربردی هنر، دوره های تربیت مربی هنر کودک، دوره های تخصصی ویژه سازمان ها، دپارتمان زبان های خارجی و سایر آموزش های هنری است.
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir