مستند "زندگی دانشجویی" در رسان فیلم کلید خورد
سه شنبه 29 آبان 1397 بازدید: 1188

فیلم مستند زندگی دانشجویی در رسان فیلم مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، فیلم مستند زندگی دانشجویی به سفارش روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در حال تولید است.
شیرزاد احمدی مدیر رسان فیلم درباره موضوع این فیلم گفت: این فیلم روایت هشت نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است که شرایط ویژه ای دارند، به عنوان مثال یک نفر رتبه اول کارشناسی ارشد کنکور، شخص دیگری برای دکترا به آمریکا سفرکرده بود اما متوجه شد که تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف شرایط بهتری برای او دارد و یک خانم پاکستانی که در دانشگاه مشغول تحصیل است.
احمدی در ادامه افزود: ماجرای این فیلم حال و هوای زندگی دانشجویی، دانشجویان دانشگاه شریف است. هدف اصلی در این فیلم مستند معرفی دانشگاه برای دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند و یا دانشجویان خارجی است. در این فیلم عنوان می‌شود که شرایط تحصیل در ایران مانند کشورهای اروپایی است و دانشجویان در این دانشگاه می توانند مانند سایر دانشگاه‌های اروپایی زندگی عادی خود را داشته باشند.در این فیلم سعی شده که مزیت‌های دانشگاه صنعتی شریف برای دانشجویان خارج از کشور برجسته شود.
او در ادامه بیان داشت: در این فیلم چهار نفر ازدانشجویان مرد و چهار نفر از دانشجویان زن هستند.این فیلم از نمایش فضای خوابگاه دانشجویی آغاز می شود و در محیط دانشگاه بیشتر متمرکز می باشد. یکی از اهداف دیگر این فیلم جلوگیری از فرار مغزها و دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف است.


 

مطالب مرتبط

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir