آموزش طراحی در جهاد دانشگاهی هنر
چهار شنبه 14 آذر 1397 بازدید: 4713

آموزش طراحی در جهاد دانشگاهی هنر

طراحی اساس نقاشی است و چنانچه می خواهید نقاش ماهری شوید لازم است تا طراح خوبی باشید. طراحی در لغت به معنای طرح افکنی و نقشه ریزی آمده است و از قدیمی ترین روش هایی است که انسان برای بیان احساسات خود به کار گرفته است. طراح با ابزار ساده و به کمک خطوط و سایه ها احساساتی را که کلمات قادر به بیان آن نیستند را نمایان می کند. طراحی به دلیل سهولت، صراحت و قدرت بیان در تمام رشته های هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع آثار هنری در این رشته های به کمک طراحی شکل می گیرند.

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر به پشتوانه اساتید مجرب و کارآزموده برای ترم زمستان 1397 اقدام به برگزاری دوره های طراحی و نقاشی می نماید. آموزش از سطح مبتدی آغاز شده و به مرور و با طی نمودن سرفصل های پیشرفته تر، بر مهارت ها و توانمندی های هنرآموزان افزوده می شود. جهت آگاهی از جدول زمان بندی دوره طراحی در ترم زمستان 1397 مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر بر روی لینک بالا کلیک نمایید.

درس های طراحی 3،2،1 و 4 در چهار ترم برای دوره های طراحی و نقاشی ارائه می شود. برای آشنایی بشیتر با آنچه در کلاس های طراحی این مجموعه ارایه می شود بر روی لینک طرح درس دوره طراحی کلیک نمایید.

در ادامه توجه شما را به کلیپ کوتاهی از آموزش طراحی با موضوع طراحی چهره حضرت موسی (ع) بر اساس تندیس ساخته شده توسط میکلانژ (در مدت زمان 10 دقیقه توسط دکتر فرهنگ عاطفی یکی از اساتید طراحی و نقاشی مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر) جلب می نماییم.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir